דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

רופא שיניים בגבעתיים

היחסים הכי קרובים שלנו עם נותני שירותים שמטפלים בנו הם, בין היתר, עם רופאי השיניים שלנו. מרגע שבחרתם לקבל שירותי רופא שיניים בגבעתיים שמבין אתכם ומסוגל לתת לכם את תשומת הלב הראויה לכם, אתם בוודאי לא תחליפו אותו לעתים קרובות. רמת הטיפולים והשירות שניתן במרפאה כזאת מבטיחים לכם שאתם בידיים טובות ואם אתם גם מאלה שחוששים בדרך כלל מביקור במרפאת שיניים, סביר להניח שמרגע שמצאתם מישהו שמצליח לפוגג את הפחדים שלכם ולטפל בכם למרות הפוביה המובנת, תישארו אתו. כשמתוספת לזה רמת ידע וניסיון רב בבעיות שאתם נתקלים בהן, אתם הופכים למטופלים קבועים לכל החיים, או לפחות כל עוד אתם גרים בסביבה.

 

אילו טיפולים מעניק לכם רופא שיניים בגבעתיים?

כאשר אתם מרוצים מרופא השיניים שלכם זה משום שקיבלתם ממנו את כל המידע שנחוץ לכם כדי לשמור על שיניכם מתוחזקות ובמצב משביע רצון. במקרה שבו בכל זאת נזקקתם ליותר מאשר ביקורת תקופתית ותחזוקה או טיפולי חירום, יש כמה שירותים שתוכלו לקבל אצל רופא שיניים ותיק שצבר ניסיון רב והתמחה בשיטות כירורגיות מיוחדות.

  • שירותי שיננית כדי לתחזק את השיניים שלכם ולהבטיח היגיינה שתמנע דלקות והחרפת מצב השיניים והחניכיים שלכם.
  • השתלת שיניים בכמה שיטות, כולל שיטת אול או 4, שיטה חדשנית שלפיה אתם יוצאים מהרופא עם שיניים חדשות ביום אחד.
  • שיניים תותבות למי שנחוצות לו.
  • כתרים לשיניים בשיטות שונות
  • צילומי שיניים מתקדמים לאבחון מצב השיניים והחניכיים שלכם.
  • עקירת שן כירורגית במצבים שונים, גם בגלל פגמים וריקבון וגם בגלל פגמים מולדים.
  • הלבנת השיניים והחזרת החיוך המלא והבטוח בעצמו לפנים.
  • תוספות עצם, המיועדות למי שאמור לעבור השתלת שיניים אבל מסת העצם אינה מספקת, או כדי לשקם את החניכיים ואת צורת הלסת.

 

מרפאת שביט לשירותכם

מרפאת ד"ר שביט שמחה לעמוד לרשותכם, משום ששם יודעים בדיוק עד כמה חרדים מטופלים מרופא השיניים ומשום כך משתדלים להקל עליהם ככל האפשר. הטיפולים נעשים בצורה המתקדמת ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שהציוד עדכני וחדשני והידע הנרכש שעומד לרשותכם הוא המתקדם ביותר ברפואת השיניים.

 

תחומי אחריותו של רופא שיניים בגבעתיים

ללכת לטיפול אצל רופא השיניים מרגיש, עבור רובנו, כמו חלום בהלות. למרות זאת, רופא שיניים בגבעתיים, המתמחה בשירותי בריאות הפה, יבטיח לנו את שמירה על נראות הפה באופן המושלם ביותר, לצד שירותים קוסמטיים לאסתטיקה של הפה, וכמובן – שירותי שיננית במידה ואתם זקוקים אך ורק לניקוי אבנית.

 

אנו חיים את חיינו בפחד מצמית מפני כל הקשור לרפואת שיניים. ועל שום מה? שמירה על מערכת הפה בריאה תבטיח שהבריאות הכללית שלנו תשמר גם כן. אילו הליכים רפואיים רופאי שיניים מבצעים?

רופא שיניים בגבעתיים - מקצועיות חסרת פשרות

אול און 4 – בין אם מדובר בצעירים ובין אם במבוגרים, אנשים רבים חווים אובדן שיניים. מדובר באירוע מכונן המתיר אחריו צלקות פיזיות ורגשיות. במידה וישנם אנשים ששימוש בשיניים תותבות איננו עבורם – מסיבות כאלו ואחרות, ישנן שיטות חדשות וטובות לא פחות. שיטת אול און 4 היא אחת מהן, וכוללת ביצוע השתלת שיניים המורכבות על 4 שתלים המחזיקים גשר בעל 10 עד 12 שיניים. טכניקת השתלה זו מבטיחה לפה את התפקוד השגרתי שלו.

 

שיניים תותבות – כלי זה מיועד לאנשים שאיבדו חלק מהשיניים או את כולן. אין ספק שאובדן שיניים משפיע רבות על נפש האדם, לצד אובדן הכושר שנשמר עד כה – כמו למשל לעיסת אוכל, הגיית מילים ואסתטיקה. בין אם אתם זקוקים לתותבות חלקיות, שלמות או מלאות – רופא שיניים מנוסה יידע להתאים את סוג התותבות, צורת השיניים עצמן, ואף גוון שיניים טבעי בהתאם לבן האדם הזקוק לתותבות.

 

הרמת סינוס – הליך הרמת הסינוס, המוכר גם עבור רבים בתור הגברת הסינוס, הוא הליך רפואי שמטרתו להוסיף עצם על גב חלקה העליון והאחורי האחורי של הלסת. מדובר בניתוח מקדים הבונה את העצם כך שייווצר בסיס יציב ונוח לשתל דנטלי בשלב מאוחר יותר. ביצוע הליך זה יתבצע על ידי רופא שיניים בעל מומחיות רלוונטית, בין אם הוא כירורג בתחום הפה ובין אם מדובר בפריודונט.

 

מראה מנצח – בזכות רפואת שיניים מקצועית

אין ספק ששמירה על השיניים שלנו תבטיח הרבה מעבר לבריאות פיזית – היא תתרום רבות למראה הכללי שלנו. בזכות שירותיה של מרפאת שיניים שביט תזכו גם בבריאות וגם באסתטיקה של השיניים

 

רופא שיניים בגבעתיים יספק את המענה הטוב ביותר לכל האנשים המתגוררים באזור זה ובסביבתו. בעידן בו ניתן להשיג לא מטע מרפאות שיניים במיקום מדויק, כך גם רופא שיניים באזור מגוריכם יכול לספק את כל השירותים הנדרשים לכם – החל מטיפולים משמרים ועד לניתוחים מורכבים הדורשים תשומת לב מרבית של צוות שלם. שביט מרפאות שיניים, מספקות לכם כאן ועכשיו את כל המענה הנדרש; המענה שייקח מכם את הכאב המיותר ויספק לכם טיפול עם אחריות.

 

מידע נוסף בנושא

רופא שיניים בגבעתיים – איך מוצאים רופא טוב?

  • במסגרת הטיפים למציאת רופא באזור המגורים שלכם, חשוב מאוד לוודא כי אכן, מה שאתם רואים באינטרנט/ באתר אכן נכון גם במציאות. איך בודקים את זה? פונים למכרים או אנשים שכבר חוו את הטיפול במרפאה וכך מסירים דאגה מהלב.
  • ניסיון הוא שם המשחק. מוניטין וניסיון הם בהחלט שני דברים שהולכים להם יחד – ובהתאם, כאשר בוחרים רופא או מרפאה כזו, חשוב לבדוק הרבה מעבר לתעודות התלויות בקיר. אפשר לבקש מספר עוסק ולראות אם הרופא אכן משתייך לאיגוד רופאי השיניים בישראל. מיותר לציין ולספר לכם אודות תרחישי האימה בהם רופאי שיניים קיבלו את כספם ונעלמו כלא היו – דווקא בשל כך, חשוב מאוד למצוא רופא מהימן הפועל בשקיפות מלאה.
  • אחד הדברים החשוב בעת בחירת רופא או מרפאה, קשור בבחירת מיקום עם טכנולוגיה מתקדמת – כך שלא רק שהטיפול יסתיים מהר, הוא גם לא ישאיר אתכם כאובים או בתחושה של אי נעימות.

מרפאות שיניים – לבחור נכון

בעת החיפוש אחר רופא שיניים יש לערוך את סקר השווקים שלכם בצורה שלא תסבך אתכם. מוניטין, מיקום גאוגרפי נוח ומתן שירותים בתנאים הטובים ביותר. בדיוק על כך, רצינו לדבר אתכם, אנחנו במרפאות שביט, מספקים את כל התשובות שבדיוק חיפשתם וחששתם הן בהיבט התשלום והן בהיבט האחריות המקצועית.

לפרטים בקרו באתר הבית שלנו, השאירו את פרטיכם האישיים ואנו נשמח לזמן אתכם לפגישה פנים מול פנים.

 

 

רופא שיניים בגבעתיים עזרה ראשונה

שירותיו של רופא שיניים בגבעתיים הם מגוונים וכוללים, בין היתר, אול און 4, שיניים תותבות, תוספות עצם, עקירות שיניים ועוד אך גם כוללים טיפול עזרה ראשונה במקרים דחופים. אם גם אתם מעוניינים להחזיר את החיוך לפנים שלכם, אתם מוזמנים לפנות אל מרפאת שיניים שביט. מרפאת שיניים זו הוקמה בשנת 2000, ומאז ועד היום שירתה אלפי לקוחות מרוצים. צוות המומחים של המרפאה מעניק לקהל הלקוחות מגוון סוגים של טיפולים – תוך שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. לכל בעיה ושאלה, ניתן ליצור קשר בהקדם.

מרפאת שיניים גבעתיים עם מענה איכותי

בבואכם לחפש אחר רופא שיניים, עליכם לוודא כי הוא מנוסה ובעל הכשרה מתאימה. כך, תוכלו להבטיח כי יינתן לכם מענה מתקדם, איכותי ומוצלח. עם מרפאת שיניים שביט, אין ספק שאתם במקום הנכון. מרפאה זו מחזיקה בניסיון של למעלה מ-15 שנה, כמו גם משתפת פעולה עם מגוון חברות ביטוח.

מתי פונים אל רופא שיניים בגבעתיים?

הבריאות הינה ערך עליון, כאשר ישנה חשיבות רבה להיבדק אצל רופאים בקביעות. בין היתר, רצוי לבקר אצל רופא שיניים ככל הניתן – בין אם אתם מרגישים כאב ובין אם לאו. מומחה זה יסייע לכם במגוון מקרים:

  • עקירת שיניים – עקירת שיניים יש לבצע ממספר סיבות: החל משיניים שלא ניתן לשחזר, שן הנמצאת במיקום בעייתי או לא פונקציונלי ועד הכנה לטיפולים אורתודנטיים. כך או כך, על מנת לבצע את העקירה בהצלחה, יש לפנות אל רופא שיניים מקצועי ומנוסה. כמו כן, מומחה זה יסביר לכם מה יש לעשות בתום עקירת השיניים – וכיצד לשמור על המצב היטב.
  • תוספות עצם PRF – השנים האחרונות הביאו עמן בשורה של ממש בכל הנוגע אל הליך הריפוי של שתלי העצם. בין היתר, נוצרה השיטה הבאה: תוספות עצם PRF. מדובר בגורמי גדילה מרוכזים, אשר למעשה מאיצים את צמיחת העצם מסביב לשתלי העצם. פעולה זו מתבצעת לאחר שלוקחים דם מהמטופל, בטרם הטיפול עצמו, ומעבירים את הדם שנלקח בתהליך מסוים; תהליך שבסופו משתילים את התוצאה בלסת.

רופאי שיניים באזור בגבעתיים

רופא שיניים בגבעתיים מספק שורה של שירותים מקצועיים בתחום רפואת השיניים באזור המרכז וגוש דן. בקליניקה הפרטית ניתנים מגוון טיפולים איכותיים ואפקטיביים בהם: טיפולי שורש ועקירת שיניים, השתלת שתלים ותותבות, שיננית, הלבנת שיניים בשיטות מתקדמות ועוד. הטיפולים ניתנים תוך יישום של טכניקות חדשניות ואמצעים מתקדמים בתחום רפואת השיניים, על מנת להגיע לתוצאות הטובות והאיכותיות ביותר שיישמרו לאורך זמן רב. במרפאת השיניים שביט תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולי שיניים.

השירותים של רופא שיניים בגבעתיים

רופא שיניים בגבעתיים בעל ניסיון, מומחיות ומוניטין בתחום, מקפיד להתעדכן כל העת בשיטות וטכניקות הטיפול החדשניות ביותר ועושה שימוש בכלים מתקדמים ואפקטיביים בהם אמצעים ממוחשבים המקצרים את משך הטיפול, חוסכים כאבים וסבל ומבטיחים השגת תוצאות מעולות שיישמרו לטווח ארוך. הטיפולים השכיחים ביותר הינם: טיפולים משקמים ומשמרים, טיפולי לייזר, השתלות שיניים, טיפולים אסתטיים ועוד. השילוב שבין אסתטיקה ובריאות הפה, הופכים את טיפולי השיניים בשיטות המתקדמות לאפקטיביים ומועילים במיוחד. המטופל יוצא מהמרפאה עם חיוך מושלם ובריא של שיניים לבנות וצחורות ועם חלל פה ומערכת שיניים וחניכיים בריאים.

 

רופא שיניים בגבעתיים- מענה מידי במקרי חירום

רופא שיניים בגבעתיים מספק מענה גם בשעת חירום. במידה ונתקלתם בבעיה חמורה המקשה עליכם לתפקד באופן נורמלי ותקין, תוכלו להגיע למרפאה ולקבל טיפול מסור ומקצועי מידיו של רופא מומחה גם אם לא קבעתם תור מראש. לצד היכולות המקצועיות, מרפאת שיניים בגבעתיים בעלת ניסיון ומוניטין נותנת דגש רב על יחס אישי ואדיב, אחריות ויצירת אווירה נעימה. כך המטופלים זוכים למענה מקצועי וכן יכולים לחוש בטוחים ורגועים כי הם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

מגוון טיפולי שיניים מקצועיים מידי מומחים

מרפאת שיניים שביט הקומה בשנת 2000 וממוקמת בחמישה בתי אבות גדולים הפזורים ברחבי הארץ. צוות הרופאים המומחים שלנו מספק שירותים לכלל האוכלוסייה בדגש על האוכלוסייה המבוגרת. בין שלל הטיפולים שתוכלו לבצע אצלנו: תותבות, שתלים, כתרי זירקוניה, השתלת שיניים בשיטות אול און פור ועוד. הטיפולים המסורים ישפרו את איכות חייכם וישיבו את החיוך לפניכם.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים