דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

שיניים תותבות

מדוע חשוב להגיע למרפאה אשר הכשירה עצמה ופיתחה את עצמה בתחום השיניים התותבות?

כדי להבין זאת יש צורך תחילה להיות מודעים לפרמטרים להם יש לתת את הדעת:
1) שיניים תותבות נותנות למטופל בטחון ומחזקות לו את אותו ביטחון שאבד לו ברגע שעקר את שיניו
האסתטיקה הגבוהה שהמטופל מקבל במרפאת שיניים שביט עונה למטופל על צורך זה.
2) תפקוד נכון: ברגע שהרופא יודע לקחת נתונים מפה המתרפא- התפקוד של מערכת השיניים התותבות תאפשר למטופל להנות מהאכילה באופן הכי קרוב לטיבעי אותו איבד עם עקירת השיניים.
3) יציבות מערכת השיניים התותבות בפה:
רופא שיניים מיומן יודע לנצל היטב את הידע שלו כדי שבמידות~ אשר נלקחות מפה המטופל יהיו מידות פונקציונליות אשר מנצלות באופן אופטימלי- את האנטומיה שבפה המתרפא
אותו מטופל עם פה שיש בעצם אטרופיה חזקה הוא למעשה יכול להגיע למרפאה עם ידע נחות בתחום ואז הוא יקבל מערכת שיניים תותבות שלא תספק את המטופל מבחינת יכולת הלעיסה והדיבור- ולעומת זאת אם יבחר להגיע למרפאות" שביט" הוא יזכה למערכת שיניים תותבות איכותית שתענה ותחזיר לו יכולות לעיסה ודיבור כמו לפני שאיבד שיניים
4) יכולת דיבור טובה:
שיניים תותבות שנותנות שיחזור של פה המטופל כפי שהיה בעבר יאפשרו לו לדבר בטבעיות ובלי צפצופים ושריקות- לעומתו מטופל שיבחר מרפאה ברמה ירודה יסבול וידבר בצורה לא ברורה.
5) מידות מדוייקות:
ככל שיש התאמה ודיוק של התותבות בייחס לפה המטופל כך היציבות שלהן בפה גדלה והעצם האלוואולרית לא תפגע ולא תיספג במהרה.
תותבות לקויות יגרמו גם לכאבים וגם לחוסר יכולת בלעיסה/ ובהמשך לפצעי לחץ שאם לא יטופלו במהרה יכולים ועלולים אף להיות לסרטניים בפה.
לסיכום: הזול עולה ביוקר והיקר הוא הזול
נשמח לקלוט עוד מטופלים אשר סובלים משיניים תותבות – אשר מהן הם סובלים
ולשפר להם את המראה/ הבטחון, ויכולות הלעיסה

שיניים תותבות

שיניים תותבות- הסטוריה והתפתחות ברפואה:

לפני כ2700 שנים היה עם אשר התגורר באטרוריה- היא טוסקנה שבאיטליה בסמוך לים האדריאטי, עם זה עסק גם בין השאר בשיחזורים של שיני אדם הקשורות אחת לשנייה עם חוטי זהב עדינים- או שיני בעלי חיים שהותאמו לאדם ונקשרו לשיניו עם חוטי זהב.
עם השנים ועם התקדמות בחומרים החלו לייצר שיניים תותבות מקאוצוק- חומר אשר מופק מעץ הנקרא CASTILLOA ELASTICA זהו עץ שממנו מפיקים סוג של גומי- עץ הגדל בעיקר באמריקה הדרומית
את בסיס התותבות הכינו מחומר זה ובתחילה שתלו בהן שיני חרסינה שעוגנו עם רטנציה מתכתית לקאוצוק.
בהמשך הסיקו מסקנה כי יש לשפר את התותבות והחל יצור תותבות מחומר אקרילי אבל גם אז שיני החרסינה לא התחברו היטב לבסיס האקריל ולכן עברו לייצור השיניים עצמן מאקריל בגוונים של השן הטבעית.
למעשה מזה כמעט100 שנים שמייצרים את השיניים התותבות באותן שיטות עבודה וללא שינויים מהותיים- ההבדל העיקרי הוא בדיוק ובהתאמה שלהן לפה של מחוסר השיניים- לכן אם תגיעו למרפאת שיניים שביט אשר מזה עשרות שנים נגישה לבתי האבות ולאוכלוסיה המקומית , ולכלל האוכלוסייה, תזכו ליחס חם ולטיפול מקצועי ביותר עם אחריות מלאה על התותבות.
ונסיים במשפט חכם שנתקלתי בו לאחרונה:" טעמה המר של האיכות הירודה של העבודה שקיבלת נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך"

 

אצלנו במרפאת שיניים " שביט" מובטחת איכות מעולה במחיר הוגן.

מדידה מדוייקת כתנאי לשיניים תותבות שלמות, נוחות ואסתטיות

בכדי ליצור התאמה מקסימלית בין התותבת למבנה הפה ישנה חשיבות מרובה לתהליך מדידת הפה של המטופל והעברתם באופן מדויק ל"ארטיקולטור".
ה"ארטיקולטור" הוא מכשיר המדמה את תנועות "המנדיבולה" (לסת תחתונה) ביחס ל"מקסילה" (הלסת העליונה הקבועה שאיננה ניידת ומקובעת לגולגולת). רק לאחר הכנסת המידות המדויקות למכשיר ניתן לבצע במקצועיות, בתוך שמירה על חוקי העמדת שינים, סידור שיניים נכון שמשקם את המערכת החסרה ומשמר את מבנה הפה הבריא.

לאחר סידור השיניים נערכת מדידה נוספת על מנת לבדוק מרווחי סטייה ותיקון כדי שאם ישנן אי התאמות ניתן עדין לשנות את מיקומי השיניים במידת הצורך לשביעות רצונו המרבית של הלקוח תוך מתן דגש על מראה אסתטי ככל הניתן.

מדידה סופית ומדוייקת לתותבת עליונה
מדידה סופית ומדוייקת לתותבת העליונה

מדידה סופית ומדוייקת לתותבת תחתונהמדידה סופית ומדוייקת לתותבת תחתונה

אילו שיניים תותבות אפשר לקבל אצל רופא השיניים?

יש כמה סוגים של שיניים תותבות ויש להתאים לכל מטופל את מה שנחו לו, לפי גילו, מצב בריאותו, מצב שיניו והחניכיים שלו ומצב העצמות בלסת שלו. חשוב גם לומר שהתאמת שיניים כאלה תלויה גם ביכולתו הכספית של המטופל.

סוגי שיניים תותבות

קיימים כמה סוגים של שיניים תותבות. התקנת סוג מסוים של תותבות ללא ספק תלויה במצב הנוכחי של הפה שלנו- האם חסרות כמה שיניים או כל השיניים? האם צריך לעקור שיניים או שחבל לוותר על שינים בריאות? כמובן שגם התקציב של המטופל קריטי לבחירת המשך הטיפול.

שיניים תותבות חלקיות

שיניים תותבות חלקיות מטרתן לשמש גישור על הפער שנוצר בין השיניים
הקיימות בפה לשיניים החסרות. תותבות חלקיות עוזרות לנו לשמור על שיניים בריאות בכדי שלא נצטרך לעבור עקירה, קיימים מספר סוגים של תותבות חלקן ניתנות להסרה וחלקן קבועות.

תותבות שלמות

שיניים תותבות שלמות ניתנות להרכבה אך ורק על הלסת העליונה בניגוד לתותבות חלקיות או מלאות. במקרה זה לא מדמים רק את השיניים אלא גם את החניכיים של המטופל, החזקת התותבת נעשית על ידי וואקום וניתנת להסרה.

שיניים תותבות מלאות

במידה ולמטופל חסרות כל השיניים בפה, או שהשיניים שנותרו בפיו אינן בריאות וצריכים לעקור אותן, האופציה לשיקום הפה תהיה תותבת מלאה. יוצרים שיניים העשויות מקרמיקה או מפלסטיק, תותבות מלאות העשויות מפלסטיק חייבים להסירן בכל לילה ולנקות מהן את שאריות האוכל, חשוב מאוד לשמור על היגיינת הפה על מנת לצמצם מחלות חניכיים שונות.

שיניים תותבות זמניות

שינים תותבות מסוג זה מהוות פתרון זמני בכדי לסייע במראה אסתטי של הפה עד שרופא השיניים יתקין בפינו שתלים או תותבות קבועות רק לאחר שהוא יהיה בטוח במאה האחוזים שהחניכיים שלנו בריאות מספיק ומצב הפה שלנו מאפשר התקנה של תותבת מסוג זה.

שיניים בהתאמה אישית

כמובן כשאנו מדברים על שיניים תותבות, אנו מדברים על התאמה אישית לכל מטופל ומטופל, תותבות מסוגים שונים באות לתת מענה בריאותי ואסתטי לפה שלנו, על מנת שנוכל לשמור על חיוך ומצב תקין של החניכיים. לא כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים כמו שלא כל אחד יכול להתקין תותבת קבועה, רופא השיניים חייב לבחור את הטיפול היעיל והנכון ביותר עבור כל מטופל ומטופל באופן פרטני ואישי וכמובן בהתאם לתקציב המטופל.

רוב האוכלוסייה אשר סובלת מבעיות בתותבות, סובלת בעיקר בשיניים התותבות העליונות ולא מהתותבות התחתונות.
הסיבה לכך נעוצה בכך שהלסת העליונה בנויה בצורה המאפשרת יצירת איטום מושלם של בסיס התותבת ביחס לפה וכך נוצר "ואקום" המונע מהתותבת תזוזה ובכך מקטין את סיכויי נפילתה.
התותבת התחתונה לעומתה איננה יציבה באותה מידה ולכן אין אפשרות ליצור את אותו "ואקום" אלא במקרים בודדים בהם ניתן ליצור ניתן ליצור אפקט "אדהזיה" שהוא כוח פיזיקלי המצמיד את התותבת לרקמות.

ייצור שיניים תותבות במרפאה מובילה

מרפאת שיניים שמתאימה גם לכם

שיניים תותבות זקוקות ליד אמן רק לרופא מצוין שצבר את הידע הנחוץ לו לצורך כך. התאמת שיניים לכל מטרה על ידי ד"ר שביט ממרפאת שביט מבטיחה לכם התאמה מוחלטת למבנה הפה שלכם ולצרכים המיוחדים של כל מטופל. הצורך הוא אמנם אסתטי אבל בעיקר בריאותי, והשילוב ביניהם יוצר את הרופא המומחה שאתם מחפשים לצורך כך.
לרשותנו מעבדה לייצור תותבות הנמצאת בסמוך אלינו ומאפשרת לנו לטפל במהירות בכל בקשה.

שיניים תותבות השתייכו בעבר רק לגיל המעבר/ זהב. עם השנים, המזון המתועש וכל השאר, לא מעט אנשים מצאו עצמם עם אסתטיקת שיניים ירודה. בין היתר, שיניים תותבות אחראיות גם על שיקום הפה והנראות הכללית ואין קשר לגיל. כאמור, שימוש בשיניים אלו זו לא תופעה חדשה ונכון להיום היא קיימת בכמה וכמה שכבות אוכלוסייה. בכדי להבין את הדברים, מרפאות שביט יתאימו לכם את התותבות שישנו את איכות חייכם מקצה לקצה.

שיניים תותבות הן יתרון גדול ללא מעט אנשים, אבל מה קורה כאשר צריך לבצע תיקון שיניים תותבות כי משהו נפגם? בעידן בו מתקיימות גם השתלות שיניים, עדיין ישנם אנשים שלא מתאימים להשתלה ולהם מגיע הפתרון הזה – שיניים תותבות איכותיות. במרפאות שביט, אנחנו עושים את מירב המאמצים להתאים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים. אבל קודם לכן, לפני שאתם בוחרים שיניים תותבות, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על תקינותן לאורך זמן.

תיקון שיניים תותבות במחירים נוחים

בסיכום דבר – שיניים תותבות לא מתקנים לבד

כפי שהבנתם, אם בכל זאת עבר זמן רב ואתם צריכים תיקון שיניים תותבות, רצוי שלא תעשו זאת בעצמכם. אם השיניים נשברו, לא לנסות ולתקנם לבד. למרפאות שביט יש את כל היכולות, טכנאי השיניים והמעבדות הטובות ביותר לבצע את התיקון מבלי לגרום נזק מיותר. לכן, אין להשתמש בדבקים לא מתאימים וליישר שיניים שהתעקמו לבד! את התיקונים המסובכים השאירו למרפאות שביט – המומחים בכל טיפול ותיקון. לפרטים, פנו אלינו דרך האתר. 

תמונות לפני ואחרי

אחרי- הזוג תותבות החדש
לפני- זוג התותבות הישן
אחרי- הפה לאחר מסירת שיניים חדשות, ללא קמטים בצדדים ונפח מלא
לפני- זוג התותבות הישן מקנה מראה של פה זקן, פה נמוך עם קמטים מיותרים בצדדים בשל גובה ורטיקלי נמוך
אחרי- חיוך יפה בשיניים עליונות סוף סוף רואים שיניים
לפני- בזוג הישן לא ניתן לראות שיניים בתותבת העליונה
לפני
אחרי

מידע נוסף בנושא

הסוגים העיקריים המוכרים של שיניים תותבות הם אלה:

  • שיניים תותבות בודדות. התותבות מגשרות ומשלימות את הפער שנוצר בין שיניים קיימות. יתרונן בכך שהן מונעות הידרדרות נוספת במצב הפה עד לעקירה מלאה.
  • תותבות שלמות מרכיבים הן על לסת עליונה והן על התחתונה, ואז החיקוי הוא לא רק של השיניים אלא גם של הלסת כולה.
  • שיניים תותבות מלאות שמרכיבים למטופל שאין לו כלל שיניים בפה, או שהנותרות במצב גרוע במיוחד ויש לעקרן. שיניים אלה עשויות פלסטיק והן אלה שמוסרות מדי לילה לצורך ניקוין.
  • תותבות זמניות – מגשרות על הזמן שבין החלמת החניכיים ועד השתלת שתלים דנטליים.

השתלות שיניים הפכו לשיטת טיפול מבוקשת בתחום רפואת השיניים, אולם יש עדיין מטופלים שלהם יתאימו יותר שיניים תותבות. יש כאלה שזוהי הדרך היחידה שלהם ליהנות משיניים חלופיות במקום אלה שאבדו להם, ולכן שיניים אלה נחוצות להם מאוד. מי שמאבד את שיניו סובל בדרך כלל גם מתופעות לוואי שונות, או מדלקות חריפות וזיהומים בחניכיים שגרמו מלכתחילה לאובדן הקשה הזה, או מתופעות שנרגמות בגלל מחסור בשיניים. זה יכול להיות שחיקת לסתות שאין מה שיפריד ביניהן, כאבי ראש בשל כך, תנועות לא רצוניות בפה ובמקרים קשים זה עלול להתפתח למחלות קשות כמו סרטן הפה. בגלל זה הטיפול בכך אצל רופא השיניים הוא מחויב המציאות ואי אפשר לוותר על כך.

שיניים תותבות – זמניות? חלקיות? מתי ולמה? כל התשובות לכל השאלות

שיניים תותבות הן התחליף לשיניים הטבעיות שלנו שאבדו מסיבות שונות ומגוונות. הן פקטור מהותי בשדרוג המראה החיצוני למראה יפה ואסתטי יותר, כאשר אנו סובלים ממצב של שיניים חסרות. אם איבדתם שיניים ממחלת חניכיים, מעקירות שיניים או משיניים שנרקבו מהזנחה מאמר זה מיועד עבורכם. כל מה שרציתם לדעת על תחליפים לשיניים חסרות.

השלמת החסר
אם איבדתם שיניים ולא משנה מאיזו סיבה, אתם מצויים בבעיה כפולה. מצד אחד, אתם לא יכולים לחייך מאחר שאתם מרגישים בושה נוראית, ומצד שני איבוד שיניים עלול להוביל למחלות שחלקן אף מסוכנות וחלקן מציקות מאוד כמו כאבי ראש, שחיקת סחוס מהירה, תיקים בפה, ובמצב הגרוע ביותר סרטן הפה. את כל אלו נוכל למנוע כאשר נשלים את החסר באחד מהטיפולים הבאים: שיניים תותבות, כתרים או שתלים.

שיניים תותבות – עובדות שחשוב לדעת

  • יש מגוון סוגי תותבות: בהתאמה אישית, חלקיות וכן שלמות או חסרות. הנה בפניכם פתרון אטרקטיבי ולא רק בהיבט הכלכלי. כאן, נוכח המחיר הזול וגם הנוחות, אנשים רבים בוחרים להשתמש בתחליף זה וכך להשיב את החיוך אל מקומו.
  • הידעתם? אם אתם בוחרים שיניים חלקיות בכדי להשלים את החסר, אתם מרוויחים לא מעט יתרונות וביניהם שמירה על בריאות השיניים הקיימות, מניעת עקירות ועוד.
  • כמו כן, בנוסף לזה, יש כל מיני חומרים מהם עשויות השיניים. חומרים כמו אקריל, מתכת, תותבות חלקיות מוולפלסט ועוד. בין יתר העובדות, אפשר היום לראות יותר ויותר צעירים שגם הם משתמשים בשיניים החילופיות. מאידך, חשוב לציין כי יש צעירים אשר פתרון זה ייחשב פחות אטרקטיבי עבורם ולכן – הם לרוב פונים אל מרפאות השיניים להתקנת שתלים קבועים בחלל הפה.

לשמור על אסתטיקת הפה עם מרפאות שיניים שביט

שיניים תותבות מגיעות בכמה אלטרנטיבות, כל מה שצריך הוא להתאים את התקציב לנוחות שלכם.  אחרי הכול, עניין של אורח חיים הינו עניין של מה בכך ואין להתפשר עליו. אצלנו, במרפאות שביט מתאפשרים לכם כל הטיפולים הטובים ביותר החל מבחירת תותבת מתאימה ועד לטיפולים משמרים לרבות טיפולים מהמורכבים ביותר. בסיכומו של דבר, לא משנה באיזה גיל אתם, לאבד שיניים זה תמיד ולעולם יתווסף לחוויות הפחות נעימות של החיים. בדיוק בשל כך, אנו במרפאות שביט מזמינים אתכם לבקר באתר הבית שלנו, לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ויחדיו להגיע אל הבחירה המושכלת ביותר בתחום רפואת השיניים.

תיקון שיניים תותבות – טיפים לצרכי מניעת נזקים ושמירה על הקיים

  • הדבר הראשון הינו צחצוח בכל שעות היממה, בבוקר, בערב לפני השינה ואפילו ניתן לשלב ניקוי באמצעות חוט דנטלי לאחר כל ארוחה. ניקוי זה הינו חשוב ביותר והוא מסיר שאריות של מזון העלולות להצטבר בין לבין וכמו בשיניים רגילות, ליצור רובד פלאק. את הצחצוח יש לבצע בצורה סיבובית ובו זמנית בעדינות – זאת בכדי שלא לשבור או לסדוק את השיניים. יש לבחור סיבים רכים ואם אפשר ייעודיים לשיניים תותבות. מברשת עם סיבים קשים תפגע או תשחק את השיניים. לאחר הצחצוח חשוב לייבש את השיניים במגבת בעדינות ולא לתלות או לנער.
  • אם אתם בוחרים חומרי ניקוי, כאן לא תוגבלו – תוכלו לשטוף אותן עם סבון כלים ואפילו סבון ידיים. רצוי שלא לנקות אותם עם משחת שיניים – זה עלול לשחוק ולקצר את תוחלת חייהן. בשום פנים ואופן לא לנקות עם אקונומיקה – אחרי הכול זה לא הטעם שתרצו לרכוש כשאתם אוכלים.

שיניים תותבות לצעירים ומבוגרים

במקרים בהם לא ניתן לבצע שתלים או כתרים, יש להתעניין בפתרון הבא: שיניים תותבות. כיצד ניתן להתאים אותן? מהי תקופת ההסתגלות? ומה ניתן לאכול איתן? תשובות על שאלות אלו ואחרות תוכלו לקבל מענה אצל מרפאת שיניים שביט. מרפאה מובילה זו, שנוסדה בשנת 2000, מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים. צוות המרפאה הינו מנוסה, בעל הכשרה מעמיקה בתחום עיסוקו ומשתמש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. ניתן לפנות אל המרפאה, בין היתר, לצורך השתלת שיניים אול און 4, עקירת שיניים ועוד.

לקבל מענה מקצועי ובסטנדרט גבוה

שירותיו של רופא שיניים הינם מגוונים – כאשר עליהם להתבצע על הצד הטוב ביותר. כך, תוכלו לחייך חיוך גדול ולבן. בין אם מדובר בשיניים תותבות ובין אם מדובר בטיפול אחר, ניתן לפנות אל מרפאת שיניים שביט. מרפאה זו מחזיקה בניסיון של למעלה מ-15 שנה, מספקת מענה לאלפי לקוחות מרוצים כמו גם משתפת פעולה עם מגוון חברות ביטוח.

שיניים תותבות: דגשים חשובים

כאשר אנו שומעים את צמד המילים "שיניים תותבות", לרוב נדמיין אנשים מבוגרים משתמשים בהן. בפועל, המציאות מציגה תמונה אחרת לחלוטין – כאשר אנשים רבים מגילאים שונים מסתייעים בפתרון זה. באילו מקרים ניתן להשתמש בשיניים תותבות? הנסיבות הן מגוונות, כאשר בין היתר ישנו חוסר בשיניים ולא ניתן לשחזר אותן באמצעות שתלים או גשרים. בשלב זה, יש לפנות אל רופא שיניים ולהסתייע בשירותיו.

בבואכם לפנות אל המומחה בתחום רפואת השיניים, ולבחון את אפשרות השיניים התותבות, רצוי להבין ראשית מספר דברים מרכזיים:

  • השיניים התותבות מיועדות ללסת התחתונה וללסת העליונה. כמו כן, ובכל הנוגע אל השיניים התותבות החלקיות, יש להציב אותן על גבי השיניים – באמצעות ווים. כך ניתן לספק להן עיגון ואף למנוע את התזוזה שלהן.
  • לאחר שרופא השיניים מתאים לכם את השיניים התותבות, הוא יסביר לכם כיצד לתחזק אותן באופן שוטף. במקביל, ניתן לפנות אל מומחה זה בהמשך כאשר, למשל, שיניים אלו מציקות לכם, אתם סובלים מדימום מהחניכיים וכן הלאה.

תיקון שיניים תותבות תל אביב

תיקון שיניים תותבות יסייע לכם לחזור לשגרת יום-יום איכותית. מטרתן של השיניים התותבות היא בראש ובראשונה לשמור על בריאות הפה. מעבר לכך, הן נועדו ליצור מראה אסתטי אצל המטופל. עם זאת, וכאשר יש צורך לתקן אותן, יש לפנות אל מרפאת שיניים שביט. מרפאה זו, אשר הוקמה בשנת 2000, מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים. טיפולים אלו מתבצעים על ידי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. מעבר לכך, צוות המומחים של המרפאה מחזיק בהכשרה מקיפה ובניסיון רב בתחום עיסוקו.

לסייע למטופל בהצלחה

בין אם מדובר בסדקים ושברים ובין אם מדובר בנזקים אחרים בשיניים התותבות – יש לתקן אותן במהרה, ביעילות ובמקצועיות. למענה בתחום זה, ניתן ליצור קשר עם מרפאת שיניים שביט. לצד טיפול איכותי בשיניים תותבות, המרפאה מתמחה גם בהשתלות שיניים אול און 4, עקירות שיניים, כתרי חרסינה, תוספות עצם PRF ועוד.

לבצע תיקון שיניים תותבות באופן המדויק ביותר

חשיבותן של השיניים התותבות היא רבה, כאשר מטרתן להשלים את החסר – ולהעניק לנו חיוך שלם, לבן וגדול. אנשים רבים, צעירים ומבוגרים כאחד, מאבדים שיניים. על מנת לשפר את איכות חייהם כמו גם את הנראות האסתטית שלהם, הם מתעניינים בהתקנת שיניים תותבות. בין אם מדובר בשיניים תותבות זמניות, חלקיות או שלמות – יש להכין אותן במדויק, ואף להנחות את המטופל לשמור עליהם כראוי.

עם זאת, וכאשר יש צורך בשירותי תיקון שיניים תותבות, יש לפנות בהקדם אל מרפאת שיניים מקצועית. הסיבות לפגיעה בשיניים התותבות או לשבירתן הן מגוונות. בין היתר, תחזוקה לקויה של השיניים, ירידה או עלייה במשקל המטופל וכן הלאה – דוגמאות אלו ואחרות דורשות תיקון של השיניים התותבות.

על מנת לבצע זאת היטב ובאופן המדויק ביותר, ניתן לפנות אל מרפאת שיניים שביט – ולקבל מענה מתקדם ואיכותי. החל ממתן חוות דעת מקיפה, בחינת היקף הנזק ועד הטיפול המתאים, מרפאה זו תספק את המענה הדרוש.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים