דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

חיוך כובש לתמיד – השתלות שיניים

אם גם את/ה נמנעים מלחייך כיוון שהשיניים גורמות לנו להתחבא, זה לא אומר שאנו אנשים שלא אוהבים לחייך ובטח ובטח לא אנשים מאושרים, זה אומר שהגיע הזמן לקבל קצת מושג על שיטות השתלת שיניים בתל אביב שיכולות לשנות לנו את החיים ואת החיוך מקצה לקצה.

מחיר מחסור השיניים

אם איבדנו שיניים ולא ממש משנה מאיזו סיבה, אנו לא נרגיש מיד את השינוי במנשך שלנו, ובכלל סיבוכים עתידיים שנגרמים כתוצאה ממחסור של שיניים, קודם כל אנו נשלם את המחיר החברתי הכבד. לצערנו הרב אנשים מחוסרי שיניים מתקשים ליצור קשרים חדשים, הם סובלים יותר מביישנות וקשה להם להתקבל למקומות עבודה.

הגיע הזמן לשנות

עד כה מנינו רק כמה מהסיבות המשפיעות על אנשים ללא שינים, ועוד רק מהיבט חברתי, אך יש לא מעט סיבוכים פיזיים שעלולים להיווצר ממחסור בשיניים וזו הסיבה החשובה עוד יותר למה נעדיף השתלות שיניים כעדיפות עליונה.

רפואה ענפה

רופאי שיניים רבים רגילים לראות את המחזה של אנשים ללא שיניים, אך עם התפתחות הטכנולוגיה והתפתחות השתלות השיניים בקרב החברה הישראלית, אין שום סיבה להימנע מטיפול מדהים שיכול להחזיר לנו את החיוך הכובש לאחר הטיפול המתקדם ביותר, בין אם מדובר בהשתלות שיניים בודדות או ב טיפול המכונה אול און 4.

השתלות שיניים ושיקום פה אומנם נמנים עם הטיפולים המורכבים ביותר, אך היום טיפולים אלו הפכו פופולאריים ביותר בעולם המערבי כולו ללא יוצא מן הכלל. כמובן שהצלחת הטיפול בהכרח תלויה בניסיונו של רופא השיניים, לכן גם לא כל רופא שיניים יכול להתעסק בתחום שיקום הפה והשתלות.

השתלות שיניים איך זה עובד

כאשר אנו מדברים על השתלת שיניים, אנו דברים על בורג שמוכנס לעצם הלסת, אותו בורג שמוחדר בהליך כירורגי ומדמה את שורש השן שלנו, הוא בסופו של דבר ישמש תומך לתותבת או כתר שיולבשו עליו. רופא השיניים יכול להתקין שתל בודד במקום השן החסרה או להתקין ארבעה שתלים עליהם יולבשו גשרים וימלאו את כל הפה בשפה המקצועית all on  4.

השתלות השיניים מתבצעות בסדר קבוע, ראשית, עלינו לעבור צילומים בכדי שהרופא יכול לבדוק את מצב העצם, האם אנו יכולים לעבור השתלת שיניים או לא, חלקנו לא ימצאו מתאימים להשתלות ויצטרכו להסתפק בשיניים תותבות.

לאחר מכן רופא השיניים ייקח מידות בכדי להעביר לטכנאי השיניים, ובעצם עתה מתחיל כל ההליך הכירורגי של החדרת הבורג ללסת. לאחר החדרת הבורג הרופא יוכל להלביש לנו תותבת זמנית עד שהשתל ייקלט לגמרי, חשוב לציין שזה תהליך ארוך יחסית, זה לא עניין של שבוע שבועיים, אם זה מה שאתם חושבים.  עם היקלטות השתל בפה התותבות הזמניות יוחלפו בתותבות קבועות או בכתרים קבועים, ונוכל ליהנות מחיוך כובש ומפה מלא שיניים, כדי שנוכל תמיד לחייך ללא בושה.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים