דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

השתלת שיניים

בעבר הלא רחוק, אוכלוסיות שלמות אשר סבלו ממחסור בשיניים בחלל הפה או מפגמים כאלה ואחרים- הצטרכו להסתפק בשיניים תותבות. פתרון אשר סיפק להם מהצד האחד שיניים בשתי הלסתות, אך מהצד השני כרוך בהתעסקות גדולה, בסרבול ובחוסר נוחות.

למזלן של אוכלוסיות אלה ושל אנשים במצבים נוספים, התפתחות רפואת השיניים מאפשרת לכולנו ליהנות מנוחות ומאסתטיקה, במינימום זמן, השקעה וסיכון ובמקסימום נוחות ושביעות רצון.

תחילה המציאה הרפואה את השתלים הדנטליים, אשר נתנו מענה ופתרון קבוע למחוסרי שיניים ושימשו כתחליף ממשי לשיניים חזקות, מחודדות ובריאות. על פניו הפתרון המושלם לכל, אך לא כך הדבר. השתלת שיניים אינה מתאימה לכל פציינט. ישנם מצבים בהם די גובה עצם ו/או צפיפות עצם הדרושה להשתלה, ואז יש צורך בטיפול כירורגי מורכב כמו השתלת עצם והרמת סינוסים – דבר אשר מוריד את אחוזי ההצלחה, מאריך את התהליך, מסרבל ומקשה עליו.

אז מה זה השתלת שיניים ביום אחד All on 4, ואיך זה קשור?

בשנות ה-80 במאה הקודמת המציא ד"ר פאולו מאלו (DR. Paulo Mello) את שיטת All on 4. שיטה חדשנית מסוג זה, נועדה לתת פתרון טיפולי רחב היקף ופשוט יותר מאי פעם למחוסרי שיניים בלסת אחת או בשתיהן. שיטת All on 4 נקראת כך משום שרופא השיניים מתקין חלקים מיוחדים התומכים בגשר אחד של 12 או 14 שיניים- וכל זה נתמך בארבעה (עד שמונה) שתלים בלבד!

ראשית, השיטה מבטיחה התאמה למספר רחב יותר של פציינטים- גם
כאלה שסובלים ממצב של חוסר עצם- כל זאת מבלי לבצע פעולות כירורגיות נוספות, אשר כרוכות בזמן רב ובסיכון גבוה יותר.

שנית, שיטת All on 4 מבטיחה שבתוך טיפול של שעות ספורות- הפציינט כבר יהנה משיניים מלאות ואסתטיות בכל חלל הפה, וכבר באותו היום יוכל לאכול בצורה חופשית, כבעבר.

מהם שלבי התהליך בשיטת אול און 4?

  1. ראשית עוברים ייעוץ עם רופא מומחה לבדיקה מעמיקה ולסקירה כללית של כלל אפשרויות הטיפול העומדות לרשות הפציינט, וכן פירוט ומידע על כל אחת מהשיטות. במידה שנמצאה התאמה לטיפול All on 4- נעבור לסעיף הבא.
  2. בשלב השני תעברו צילום CT מקיף של סטטוס הלסת הרלוונטית. זאת, כדי לוודא שהשתלים ימוקמו בדיוק מושלם כפי שהם אמורים להיות ממוקמים על מנת לתמוך בגשר. במרפאתנו, נמצא חדר CT ייעודי ולכן חוסך לכם, הלקוחות, זמן, טרחה וכסף.
  3. בשלב זה רופא השיניים יעקור את השיניים הפגומות, הרעועות והלא יציבות שקיימות בלסת הרלוונטית.
  4. רופא השיניים יכניס ברגי טיטניום קדמיים בזוית של 90 מעלות, ואת הברגים האחוריים בזוית של 45 מעלות. באופן זה ייתמך הגשר (ועליו השיניים) באופן מיטבי, מבלי לחדור לתעלת העצב. כאן יעילותה של השיטה טמון- ד"ר מאלו גילה שעיקר העומס מוטל על 4 השתלים הללו, ולכן אין צורך בהשתלה נוספת מעבר להם.
  5. מיד לאחר השתלתם של ברגי הטיטניום, ירכיב רופא השיניים תותבת זמנית על בסיסם, וזו תוחלף בתוך מספר חודשים.
  6. בסיום הטיפול מבוצע צילום פנוראמי (ללא עלות נוספת המוענק כשירות במרפאתנו)  כביקורת אחרונה לאחר ההשתלה.

החל מרגע זה יכול הפציינט ליהנות מאיכות חיים משודרגת, מחיוך רחב מאוזן לאוזן ומלעיסת כל מזון באופן חופשי, בנוחות וללא עכבות.

מהם היתרונות בשיטת All on 4?

  • מהירות – בעוד שבשיטות טיפול אחרות, הזמן עלול להימרח ולהגיע אל מעבר לשנת טיפול בהשתלה של שיניים ובשיקום הפה והלסת- בשיטת All On 4 אנחנו יכולים להבטיח שבתוך שעות ספורות יצא הפציינט עם חיוך רחב ושביעות רצון מקסימלית. יש לציין כי אומנם הגשר שמורכב בשלב הראשוני הוא זמני, אך התפקוד עם גשר זה הוא מלא ורגיל ולאחר מספר חודשים מרכיב רופא השיניים על אותם הברגים גשר חדש בפשטות ובקלות.
  • פשטות – שיטת All On 4 מחליפה את הטיפולים הכירורגיים המורכבים שהיו נחוצים להשלמת תהליך של השתלות שיניים.
  • אחוזי הצלחה – אנו יכולים להבטיח לכם שבמרפאת שביט תוכלו להיות סמוכים, בטוחים ורגועים כיוון שאחוזי ההצלחה בשיטת All on 4 עומדים כרגע על מעל ל-97%! מכאן שאי הוודאות והחרדה העלולים לצוץ לפני טיפול שינים- יורדים משמעותית.
  • עלות – עלות הטיפול בשיטת All on 4 זולה משמעותית ביחס לשיטות טיפול אחרות לשיקום קבוע בחלל הפה.
  • תיקון – שיטה זו מאפשרת יתרון נוסף עצום והוא תיקון שתל שנכשל בעתיד (במידה ויהיה כזה) בזמן הקצר ביותר ופחות משעת עבודה וכמובן שהעבודה עצמה לא נפגעת, מבצעים שתל חדש ומתאימים את העבודה הקיימת אליו.

השתלת שיניים

האם ישנם חסרונות בשיטת השתלת שיניים ביום אחד All on 4?

  • התאמה – טיפול בשיטת All on 4 אמנם מתאים למרבית אוכלוסיית מחוסרי השיניים, אך ישנם מצבים רפואיים קיצוניים בהם הטיפול אינו מתאפשר. כמו כן במצבים בהם לסת הפציינט דקה גם לא ניתן לבצע את הטיפול.
  • בסיס – לטיפול נדרשת כמות בסיסית של עצם בתוך הפה.

אנשים שדוחים את טיפולי השיניים שלהם לשנים רבות אינם מבינים כי בבוא הזמן לעשות השתלת שיניים, לא כולם יוכלו לעבור השתלת שיניים ביום אחד, אם כי היום זה הופך להיות יותר פופולרי מתמיד. יש להבין תחילה במה מדובר ועד כמה חמור המצב כאשר מזניחים את ביקורת השיניים ולכן גם להבין למה חשוב להקפיד על הביקור השנתי במרפאת שיניים. השתלת שיניים היא אמנם השיטה המועדפת כיום לפתור בעיות של אנשים שמצב השיניים והחניכיים שלהם כבר כזה שאינו מאפשר להחלים בקלות מדלקות חניכיים שגרמו להתרופפות אחיזה החניכיים בשיניים. במצב כזה, מה שהיה נהוג לעשות פעם, כלומר הרכבת שיניים תותבות שמוציאים מדי ערב, התחלף בהשתלת שיניים. כיום יש שיטה עוד יותר מתקדמת שעדיפה על רופאי שיניים לאנשים שיכולים לעבור זאת – השתלת שיניים שנעשית כולה ביום אחד במקום בשלבים שלוקחים זמן.

בסיכומו של דבר – האם זה מתאים לכל אחד?

השתלת שיניים ביום אחד אולי לא תתאים לכל אחד, מאידך, אצלנו, במרפאת שביט, יש את כל הניסיון, השיטה והכלים להוציא אותה לפועל ללא דאגה. כאמור, אדם עם כמות מספקת של עצם בהחלט יוכל להתאים לשיטה ואם היא תבוצע על ידי טובי הרופאים, סביר להניח שגם אתם תוכלו לממש את החיוך שלכם בטווח הקצר ביותר. מחפשים לקבל שיניים מדהימות ולא לחכות יותר משנה? הגעתם למקום הנכון בזמן הנכון.

מרפאות שביט – מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית כי טיפולי שיניים לא חייבים להימשך לנצח!

כשיש חוסר בשיניים בפה ללא ספק זה יכול לגרום לנו לבעיות, לחוסר נעימות, גם מבחינה אסתטית, לא צריך לספר לכם מה הסטיגמה של אנשים ללא שיניים, וגם מבחינה בריאותית. אך למזלנו לפני שבכלל תגיעו לחוסר הנעימות הזו, תוכלו להגיע לשלב הכי חשוב אצל הרופא, פשוט וקל לבחור בהשתלת שיניים.

השתלות הן הפתרון האולטימטיבי, הנוח ביותר והאסתטי ביותר עבור איבוד שיניים, אין זה משנה האם איבדנו שיניים בשל מחלה או עקירות בשל הזנחה. בכדי שנוכל לחייך בפה מלא (שיניים) הפתרון שלנו נעוץ בטכנולוגיה שכבר לא נחשבת לחדשה.

השתלת שיניים איכותית לביטחון עצמי גבוה

אם ברצונכם לצאת עם מערכת שיניים בוהקת ובריאה לאחר מספר שעות בלבד, אנא צרו קשר בהקדם עם מרפאת שיניים שביט.

השתלות שיניים בתל אביב

דחיינות בטיפולי שיניים עלולה לגרום, בסופו של דבר, להליך השתלות שיניים בתל אביב. אכן כך, אנשים לא מטפלים בשיניים שלהם במשך שנים ואז, כשמאוחר מדי, צריכים לעקור או להיפטר מהשיניים הנגועות. אז אם פעם, חלק מהאנשים היו נוהגים להסתובב עם תותבת או אפילו ללא שיניים באזורים מסוימים בפה, החדשות הטובות הן כי הקדמה מדברת בעד עצמה. מרפאות שביט, מסייעות לכם להשיב את החיוך אבל גם את איכות החיים בזכות השתלות שיניים בהתאמה אישית.

השתלות שיניים בתל אביב – יתרונות של השתלה ביום אחד 

  • הידעתם? נכון להיום, לא צריך יותר לעבור השתלות שיניים בכמה וכמה שלבים, אפשר לעשות זאת גם ביום אחד. השתלה שכזו לא רק נוחה יותר אלא גם ממזערת את עניין הזיהומים לאלתר. בשיטה זו, קיימת התערבות כירורגית מזערית ביחס לשיטות הישנות וזה בהחלט יתרון שראוי לציין כאן.
  • יתרון נוסף מדבר על איכות חיים טובה שלא מחייבת אתכם לחכות עם שתלים זמניים עד שמשתילים את הקבועים. ההשתלה מבוצעת מיד לאחר העקירה עצמה ובסנכרון מלא עם השתלת העצם (אם בוצעה כזו השתלה).
  • כמו כן, חשוב להזכיר כי יתרונם של שתלים המושתלים ישירות משפיע על הליך שיקום ושימור העצם והחניכיים במיידי, אבל היתרון הגדול ביותר? יתרון של פה מלא בשיניים מחייכות והכל ביום אחד בלבד!

השתלות שיניים בתל אביב

בסיכום דבר – להתאים את המרפאה לטיפול הטוב ביותר

השתלות שיניים בתל אביב צריך לעשות אך ורק במרפאות מומחים!  אז נכון שמדובר בשיטה איכותית ביותר מאידך, היא מצריכה בדיקת התאמה ראשונית. לרופאים במרפאת שביט כל הניסיון בשיטה וכן הטכנולוגיה והכלים לבדוק אם אכן הנכם מתאימים לשיטה זו! השתלות שיניים יכולות להתבצע ביום אחד ולא חייב להמתין כמו בעבר במשך חודשים או שנה שלמה! כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיוועץ עם הרופאים הנכונים ולקבל את חוות הדעת המקצועית ביותר – זו שלא תזיק לכם בסופו של דבר. אז לצד המוניטין, הניסיון ומגוון סיפורי הצלחה, אנו מזמינים אתכם לבקר באתר הבית שלנו ולקרוא אודות התהליכים רווי ההצלחה!

אנשים חוששים מרופא השיניים, דוחים את הטיפול ומגיעים למצב של הזנחה שאין חזור ממנה. נשמע מוכר? אם כן, בדיוק עבורכם מאמר זה מדבר והוא עוסק בהליך של השתלת שיניים ביום אחד. לשם כך, מוזמנים לפנות אל מרפאות שביט, מקצוענים בתחום שימור/ טיפולי שיניים מורכבים לרבות השתלת שיניים במינימום זמן ומקסימום הצלחה.

השתלת שיניים מתאמה

כיצד מתבצעת השתלת שיניים ביום אחד?

לפני שנרחיב בנושא של שתלים, ראוי קודם לציין כי לא כל אחת ואחד מתאימים לעבור את הטיפול הנ"ל, לפני שהרופא בוחר לבצע השתלת שיניים יש מדדים וערכים שעליו לבדוק כמו: צפיפות העצם בלסת, האם השתל בכלל יוכל להיקלט בפה, לוודא היסטוריה של מחלות ולצערנו גם עישון מאט את היקלטות השתלים בפה.

מהם שתלים?

השתלים הדנטלים, הם בעצם ברגים המוחדרים ללסת שלנו, תפקידם לדמות את השורש של השן שהייתה לנו לפני שנשרה לנו השן או שעברנו עקירה. לאחר שהרופא בדק שאנו אכן  מתאים לבצע השתלה הוא מתחיל בתהליך החדרת הבורג ללסת שלנו, תהליך כירורגי הנעשה בהרדמה מקומית, אומנם זה נשמע ניתוח לכל דבר, אך אין לנו מה לחשוש עם הרדמה אנו לא נרגיש כלום, לא יותר מעקירה.

לאחר החדרת השתל

השתלת שיניים אינה כוללת רק החדרת בורג, הרי שמה כולל את המילה שיניים ולא השתלת שורש נכון?! אחרי שהרופא החדיר לנו את הבורג המדמה את השורש הוא ילביש על גבי השתל את השן הזמנית שתדמה לשן רגילה וטבעית ותתאים באופן מושלם למראה הפה שלנו.

שלב שני בהשתלת השיניים

השלב השני אינו תלוי ברופא (אפשר לומר) ואינו תלוי באופן פרטני גם בנו, השלב הזה כולל החלמה מהניתוח ובדיקה האם השתל הצליח להיקלט בפיו של המטופל, אל דאגה השתלים החדשים העשויים טיטניום יש להם אחוזי הצלחה גבוהים בהיקלטותם בפיות. כמובן שהרופא בדק כבר קודם לכן את צפיפות העצם בפה שלנו ולא סתם הוא בחר להתחיל בתהליך.

השלב האחרון לפני החיוך הכובש

הנה עוד מעט הטיפול כבר מאחורינו, אנו מרגישים יותר טוב, אנו כבר לא חשים כאב באזורים בהם בוצעה השתלת השיניים, השתל נקלט ועתה לאחר מספר שבועות עד מספר חודשים כל מקרה ומטופל לגופו, זכרו שההחלמה משתנה בין כל אחד ואחת מאתנו, אנו יכולים להגיע בחזרה לרופא כדי שיחליף לנו את התותבת הזמנית בתותבת קבועה.

השתלת שיניים מקצועית

עתה אחרי שעברנו את אחד הטיפולים המורכבים אך לא מהמסובכים ביותר, אנו יכולים לחייך כל יום בפה מלא שיניים ובביטחון מלא, כי עמידותן של השתלות שיניים הן לשנים רבות ומלאות בחיוכים.

לפני ואחרי השתלות שיניים בשיטת ALL ON 4

אחרי- חיוך יפה וגדול עם שיניים עליונות חדשות ומרשימות
לפני- לא ניתן לראות שיניים בתותבת העליונה היות והן שחוקות

מידע נוסף בנושא

למה לעבור השתלת שיניים ביום אחד?

  • ההשתלה חוסכת את הסכנה בהתפתחות זיהומים לאורך זמן בגלל ההפרש בין השלבים וההמתנה לסגירת החניכיים על השתל ועל הכתר. כמה שפחות התערבות כירורגית כך עדיף יותר לגוף כדי להחלים.
  • מונע מכם את תקופת הביניים שבה חייבים לתפקד עם שתלים זמניים עד שמשתילים את הקבועים ולכן איכות החיים משתפרת.
  • אם לאחר עקירה לא משתילים מיד לכן זה מגביר את סכנת ספיגת העצם שמקשה על ההשתלה בשלב הבא.
  • אם משתילים את השתלים לאחר העקירה הגוף מתחיל מיד בהליך השיקום והשימור של העצם והחניכיים.
  • לאחר כמה שעות יוצאים עם חיוך מלא שיניים וביטחון עצמי משוקם.
  • עלות זולה יותר מאשר השיטה הרגילה.

התאמת שיטת השתלה ביום אחד

השיטה אינה מתאימה לכל אחד, למרות שהיא נהדרת ומוכיחה את עצמה. הרופאים במרפאת שביט צברו את הניסיון בשיטה זו ויכולים להבטיח לכל מי שיש לו כמות עצם מספקת שמאפשרת את השתלת השיניים ביום אחד להחזיר לעצמם את המראה של פה מלא שיניים בריאות וחיוך רחב, בצורה מקצועית ואמינה, שנחשבת ללהיט החדש אצל מטופלים במרפאות השיניים. השתלות אינן חייבות לארוך שנה ויותר, הן יכולות לחסוך לכם זמן וכאב וסכנת זיהומים מהר יחסית.

השתלת שיניים ביום אחד היא פתרון מומלץ לאנשים שהשיניים והחניכיים שלהם במצב בעייתי ואינם יכולים להמתין חודשים ארוכים בין הליך השתלה אחד לשני. התייעצות עם רופא שיניים מנוסה ירגיעו ויכוונו אתכם לטיפול המושלם עבורכם.

השתלת שיניים ביום אחד – כל היתרונות שבדבר

  • אז למה כדאי לעבור השתלות ב-24 שעות? בעיקר משום שזה חוסך לא רק סכנה אלא גם זיהומים לטווח הארוך. ההפרש הזה בין סגירת חניכיים להרכבת השתל והכתר עלולים לעיתים לגרום לזיהומים אלו מאידך, כאשר אתם בוחרים לעשות את כל ההליך ביום אחד, אתם מונעים מעצמכם המון עוגמת נפש.
  • כמו בכל דבר, גם כאן, ההתערבות הכירורגית הינה מינימלית – מה שהופך את התהליך פחות כואב ודואב. חשוב לציין כי יתרון נוסף בשיטה קשור בעיקר במחויבות בשתלים זמניים עד שמגיעים הקבועים – מה שמשפר ולא פוגם ברמת החיים העכשווית נוכח המצב הנתון. כמו כן, השתלה מהירה המבוצעת לאחר העקירה מאפשרת ספיגת עצם איכותית שבסופו של דבר תאפשר השתלה מוצלחת.
  • יתרון נוסף בא לידי ביטוי גם בעלויות – שלא כמו השיטות המסורתיות, שיטה זו לא רק מתקדמת אלא גם זולה במחיר. כאמור, הנה הזדמנות נהדרת לא רק בשיטה אלא גם במחיר להשיג חיוך מלא בשיניים וביטחון עצמי בדיוק כמו בעבר.

מרפאת השתלות שיניים בתל אביב שנותנת יחס אישי ואדיב

השתלת שיניים תוביל לתוצאה הרצויה, כאשר מומלץ להתייעץ ראשית עם רופא שיניים על התהליך עצמו. החל מההכנה להשתלת השיניים, ביצוע העבודה בפועל ועד שמירה על התוצאה לאורך זמן – יש לברר את מלוא המידע על נושא זה. לפרטים מלאים, מוזמנים לפנות אל מרפאת שיניים שביט. מרפאה זו מציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים, מעניקה לקהל לקוחותיה יחס אישי ואדיב ומשתפת פעולה עם שלל חברות ביטוח.

ליצור רושם חיובים – באמצעות השתלות שיניים בתל אביב

"אין שני לרושם ראשוני" – מדובר באחד הביטויים המוכרים ביותר, ובצדק. בין אם מדובר בראיון עבודה, פגישה עם לקוח עסקי ובין אם מדובר במעמד חשוב אחר – עלינו להשקיע בנראות שלנו. הרי עוד לפני שנאמר מילה אחת, יבחינו במראה שלנו ובאופן בו אנו מתנהלים. בהתאם, על מנת ליצור נראות מרשימה ואסתטית עלינו לבצע מספר פעולות – כאשר השתלת שיניים הינה דוגמא לכך.

מעוניינים לעבור השתלות שיניים בתל אביב? בבואכם לחפש אחר מרפאת שיניים מקצועית שתבצע זאת, רצוי להבין מספר היבטים חשובים: את השתלים הדנטליים מבצעים עם הברגה לעצם הלסת. משום שהמטרה היא להחליף את שורשי השיניים החסרות, כך שלא ניתן יהיה לראות אותם בסיום ההשתלה, יש לבצע זאת בהצלחה. זאת ועוד, כאשר התוצאה הסופית הינה כתר, תחליף של כותרת השן.

כמו כן, ישנן שיטות שונות של השתלת שיניים, כאשר אול און 4 הינה אפשרות מוכרת ומומלצת. 

מרפאת שביט – השתלות שיניים ביום אחד בתל אביב עם שירות מקצועי

ישנם מספר תנאים לביצוע השתלת השיניים ביום אחד: החל מאיכות העצם, נפח העצם, השימוש בשתלים ארוכים ועד שימוש בשתלים הרלוונטיים לצורך העמסה מידית. כך או כך, על מנת להתחיל בתהליך העבודה, יש ליצור קשר עם מרפאת שיניים שביט. למרפאה זו ניסיון של למעלה מ-15 שנה, כאשר לאורך תקופה זו העניקה שירות יוצא דופן לאלפי לקוחות מרוצים.

השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד הינה פתרון מומלץ ויעיל; פתרון באמצעותו תוכלו להחזיר את החיוך לפנים. השתלת השיניים מסוג זה מחזיקה ביתרונות רבים, כאשר בין היתר, זריזות ההליך הינה דוגמא בולטת. לקבלת פרטים נוספים על נושא זה, ניתן לפנות אל מרפאת שיניים שביט. מרפאת שיניים זו, שהוקמה בשנת 2000, מעניקה שירות מקצועי ויוצא דופן. ניתן לפנות אל מרפאה זו לצורך טיפולי שיניים מורכבים והשתלות ביום אחד, ביצוע סתימות, הלבנת שיניים ועוד.

השתלת שיניים ביום אחד – פתרון מומלץ

רבים מאתנו חוששים מביקור אצל רופא השיניים, כאשר בפועל אין כל סיבה לחשוש; להיפך. למעשה, ביקור אצל רופא השיניים יכול להיות יעיל – גם כאשר מדובר בטיפולים מורכבים. למשל, השתלת שיניים ביום אחד הינה דוגמא בולטת לכך, ורבים בוחרים בפתרון זה. אין זו הפתעה, לאור יתרונותיו הרבים של הטיפול: החל מעלייה באיכות החיים, מניעת זיהומים  ועד מניעת ספיגת עצם הלסת בגוף.

מעוניינים גם אתם לעבור השתלת שיניים זו ולשפר את איכות חייכם? זהו השלב בו יש לפנות אל מרפאת שיניים, ולהתייעץ עם הצוות המטפל. בטרם יתחיל ההליך, יש לברר את ההיסטוריה הרפואית שלכם, לבצע בדיקת CT ולהבין מהי חומרת מצבכם. בהמשך, ובהתאם לממצאים, ניתן יהיה לקבוע זמנים להליך – כמו גם לבצע את ההנחיות לשמירה על היגיינת הפה. לאור חשיבות התהליך, עליכם לוודא כי אתם פונים אל מרפאת שיניים מקצועית, המשתמשת בציוד המתקדם ביותר ונעזרת בחומרי גלם איכותיים.

מידע חשוב בנושא השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים המתבצעת ביום אחד, כאמור, מאפשרת פתרון זריז ואיכותי למערכת השיניים – ולחיוך שלכם. נעבור, בקצרה, על מספר דגשים בנושא הליך זה.

מדוע לעבור השתלת שיניים ביום אחד?

אחת הסיבות המרכזיות לביצוע השתלת שיניים במהלך יום אחד היא, ללא ספק, העובדה שאין תקופת המתנה והתאוששות בין הליך השתלה אחד למשנהו. כלומר, אין צורך להתנהל עם שתלים זמניים בעודכם ממתינים להליך הבא. לא רק שאין צורך בתקופת המתנה, אלא גם אין סכנה כי יצטברו חיידקים ושיתפתחו זיהומים בתקופות ההמתנה הללו. בנוסף, מיעוט הפעולות הכירורגיות מאפשרות לגוף להתאקלם ולהתאושש הרבה יותר מהר.

שיטות שונות להשתלת שיניים ביום אחד

  • השיטה הקונבנציונלית: מדובר בהליך הכולל שני שלבים מרכזיים בלבד. במהלך השלב הראשון מתבצעת התקנת שתלים דנטליים בתוך הלסת. כעבור מספר חודשים בודדים יתבצע השיקום הקבוע. הרציונל העומד מאחורי הליך זה מתבסס על הכירורגיה האורתופדית, כאשר שתל מטיטניום נקלט בלסת ומתחת לחניכיים לפרק זמן של מספר חודשים בודדים. לאחר שלב זה יתבצע תהליך אוסאואינטגרציה, כלומר השלב הביולוגי שיאחד את ההשתלות עצמן לרקמות ולעצם.
  • העמסה מידית:  המטרה העומדת מאחורי שיטה זו היא שלאחר החדרת השתלים, הכתרים הזמניים יפעילו אותם באופן מידי וללא המתנה לקליטה נוספת. למה הכוונה? רופא השיניים עוקר את השיניים הבעייתיות, ובאותו היום הוא יתקין את השתלים, וילביש עליהם את הגשר הזמני – ולא תותבת, עובדה שייתכן ותמצא חן בעיני מטופלים רבים. לצד הרגישות שיכולה להתפתח אצל חלק מהמטופלים, ראוי לציין שמדובר בשיטה בעלת סיכויי הצלחה. בסיועו של רופא שיניים מנוסה – אין סיבה שזה לא יקרה.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים