דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

איך משפיעה קידמה על השתלת שיניים?

הרבה אנשים מגיעים חוששים לקראת טיפול השתלת שיניים. עם זאת יש לקחת בחשבון שסביר להניח שהם כבר אינם מעודכנים בחידושים האחרונים בתחום, וסביר להניח שהפחד שלהם מושתת על זיכרון רחוק הנוגע לסיפור של קרובי משפחה. על כן זה הזמן לציין שכיום ניתן לבצע השתלת שיניים במגוון דרכים, דרכים אשר משתמשות ביעילות במיטב פלאי הטכנולוגיה. ולא רק זאת אלא עם חלוף השנים גם המומחיות והאמצעים עברו שדרוג, כך שכיום ניתן למצוא טיפולי השתלת שיניים ביום אחד, פחות כואבים, עם זמני החלמה יותר מהירים ולא פחות חשוב –  יותר זולים.

כל הסיבות לצאת לדרך

אחת מהשיטות היעילות שמקנה את כל היתרונות הנ"ל, היא שיטת אול און 4/6. הליך זה כולל הכנה של גשר שהוכן מבעוד מועד, ביצוע 4/6 שתלים, והברגת הגשר. כל זאת ניתן לבצע במפגש אחד, כך שנמנעים ממריחה של זמן ומחוסר נוחות. אז גם אם אתם חוששים, אין באמת סיבה טובה להמשיך ולגרור את הבעיה.

טכנולוגיה

כל החידושים בתחום מתאפשרים בזכות הטכנולוגיה המדהימה שפותחה ושודרגה עם השנים. כך שאם השיטה הנ"ל נוסדה עוד בשנות השמונים, נותר רק לתאר אלו תהפוכות היא עברה. ואם היא עדיין רלוונטית, נותר רק לתאר כמה אנשים היא הפכה למאושרים ובעלי חיוך מלא בשיניים. על כן מוטב לבחור במקום עם ציוד חדשני, שמודע ומשתמש בחידושי הקידמה (לדוגמא- מכונה חדשנית לצילומי שיניים), מחזיק בצוות איכותי, ומעל הכול ברופאים בעלי שם וניסיון. כך שאם מדובר על לקוחות מרוצים ועל רזומה חיובי- ניתן לגשת לתהליך בלב שלם ועם ציפייה.

רגע לפני

רגע לפני שיוצאים לדרך חדשה, יש להגיע לבדיקת התרשמות. הן שלכם ממרפאת השיניים והן של הרופא ממצב הפה. בבדיקה זו תיבדק צפיפות העצם ומצב השיניים והחניכיים, כך שתיבדק ההיתכנות לעבור הליך שיקומי שכזה. תמיד מוטב למצוא מקום שאינו מחייב את המטופל בעלות ביקור, ועל כן אם מצאתם את המקום, בדקתם וביררתם עליו והנתונים מצביעים לטובתו, אל לכם להסס ויש להקדים את הטיפול עד כמה שניתן, כך שתוכלו לחזור, להיראות ולהרגיש שלמים, עם ביטחון ועם יכולת אכילה נורמלית.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים