דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

הלבנת שיניים ביום אחד

היום כבר לא חייבים ללכת עם שיניים מוכתמות ולא אסתטיות. אנחנו בהחלט יכולים ליהנות משיטות שונות שמעניקות לנו הלבנת שיניים ביום אחד שהיא גם איכותית ומעולה, במחירים שכל אחד יכול לעמוד בהם. הלבנה של שיניים מחייבת אמנם תחזוקה נאותה כל הזמן, אבל התוצאה הכדאית שלה מדרבנת אנשים לעשות זאת ממילא כל הזמן. מי שלא חווה הלבנה אסתטית כזאת לא יבין כיצד החיוך מתרחב כאשר השיניים לבנות שוב וכל הפגמים שהיו בהן תוקנו לחלוטין. אם פעם ניסינו כל מיני שיטות ביתיות בחומרים שתרופות סבתא, היום אנחנו יודעים שיש חומרים מודרניים ושיטות שאינם מזיקים לשיניים, ועדיף לנסות אותם משום שהתוצאות חד משמעיות. הלבנה מוחלטת של השיניים ושל הפיגמנטציה שאחזה בהן.

 

מהן שיטות של הלבנת שיניים ביום אחד שאנחנו מכירים?

השיטות השונות יכולות לנוע בים כמה סוגים לפי מצב השיניים שלכם ומידת ההלבנה שנחוצה לכם.

שיטות הלבנת שיניים

  1. קרן לייזר – השימוש בלייזר עצמו איננו מלבין את השיניים אלא מזרז את ביצוע ההלבנה בפועל בזכות חומר ההלבנה בו משתמש רופא השיניים. במילים אחרות, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בהליך הלבנת השיניים היא לשם טיפול מהיר. בנוסף, ומשום שמדובר בשיטה המסתמכת בחומרים בעלי ריכוז גבוה של מלבינים – התוצאה יכולה להביא לכדי רגישות בשיניים. בהתאם, ההליך לאו דווקא יתאים לכל אחד.
  2. שיטת סד – ההלבנה תתבצע בסיוע סד הלבנה המותאם למערכת הפה. פלטה זו יכין רופא השיניים, כך שרמת הדיוק תהיה גבוהה. שיטת הלבנה זו נחשבת למומלצת, מדויקת ואיטית יחסית להלבנת שיניים שתתבצע במרפאת שיניים, אך היא זולה בהרבה ועם פחות סיכונים לרקמות בפה.

 

מה להקפיד עליו בזמן הטיפול ולפניו?

יש לשמור על היגיינת השן ולוודא שמצב החניכיים בריא ואינו סובל מדלקות, לבצע ניקוי אבנית אצל השיננית ולהסיר כל מה שאפשר בניקיון רגיל. כמו כן, להשתמש בחוט דנטלי כדי להקטין סכנת זיהומים. אחרי הטיפול יש לדווח אם מרגישים רגישות מיוחדת, אם כי רוב טיפולי הלבנת השיניים מסתיימים ללא תופעות לוואי כלל.

 

לקבל את הטיפול הטוב ביותר

במרפאת שביט ישמחו להציג בפניכם את השיטות שבהן התמחו לצורך הלבנת שיניים ואת הניסיון הרב שלהם בהתאמת השיטה למטופל. במרפאה מבטיחים תוצאות טובות ולא בכדי, הרי הידע שלהם הוכיח את עצמו אצל מטופלים רבים.

 

הלבנת שיניים מהירה במיוחד

 

מגיע לבחור בהלבנת שיניים ביום אחד

הלבנת שיניים ביום אחד מסייעת לרבים להחזיר את הגוון הבהיר לשיניים שלהם. עם השנים, רבים מאתנו אינם מקפידים על תחזוקת שיניים ראויה. לכן, אם בעבר החשבנו את השיניים לסמל האסתטיקה, בבגרותנו אנו חשים בעיקר בושה בשל הכתמים המופיעים עליהן. עם זאת, שיטת הלבנת השיניים ביום אחד תעניק למערכת הפה שלכם מראה אסתטי. מומלץ, במקביל, להיוועץ עם רופא שיניים מיומן.

 

דגשים עבור הלבנת שיניים ביום אחד

לאור ההתפתחויות הרבות בשנים האחרונות, אין שום סיבה להסתובב עם שיניים מוכתמות. בהתאם, ישנם סוגים רבים להלבנת השיניים. מה ההבדל בין הבהרה והלבנת שיניים ואילו סוגי הלבנת שיניים קיימים?

 

ההבדלים בין הבהרה והלבנת שיניים

ישנם שני מושגים עיקריים הנוגעים ללבן שבשיניים: הבהרה והלבנת שיניים. הליך הבהרת שיניים, בהשוואה לתהליך הלבנת השיניים, הוא הליך פשוט למדי, מהיר ואף זול בהרבה. הבהרת השיניים תתבצע בהתאם לגוון הנוכחי של השיניים: ככל שהגוון הנוכחי שלהן יהיה בהיר יותר, כך התוצאות של תהליך הבהרת השיניים יהיה מוצלח יותר. מטרתה של הלבנת שיניים, לעומת זאת, היא ליצור שיניים לבנות לחלוטין. מומלץ להתייעץ ברופא שיניים לפני תחילת הליך זה, שכן ישנן מספר שיטות לביצוע הלבנת שיניים – וכל שיטה תתאים לבן אדם שונה.  

 

 

הלבנת שיניים ביום אחד

 

 

מידע נוסף בנושא

יתרונותיה של הלבנת שיניים ביום אחד

חיוך צחור כשלג – אין דבר יפה יותר מזה. כך אנו מצליחים לתקשר טוב יותר עם הצד השני – בביטחון רב, תוך שמירה על אסתטיקה מרשימה. על מנת לשמור על מראה זה לאורך זמן, רצוי לשקול לחיוב את הפתרון הבא: הלבנת שיניים ביום אחד. בין אם באמצעות קרן לייזר ובין אם באמצעות שיטת סד, מדובר באפשרות מומלצת ביותר שתוביל לתוצאה הרצויה.

יתרונותיה של הלבנת השיניים הם רבים:

  • ראשית, היא מיועדת למגוון רחב של אנשים. בין אם השיניים שלכם צהובות וברצונכם להלבין אותם, או שמא תרצו להעניק לפה שלכם מראה רענן הרבה יותר – מדובר בפתרון עבורכם.
  • שיטת הלבנת השיניים ביום אחד מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת. בשל כך, משך הפעולה הוא מהיר ויעיל.
  • התוצאה של הלבנת השיניים הינה מידית – כל עוד פעולת ההלבנה הינה מדויקת ומתבצעת עם המכשור המתאים.

כך או כך, בכדי ליהנות מיתרונות אלו ואחרים, יש לפנות אל מרפאת שיניים מקצועית ומנוסה; מרפאה המעסיקה מומחים שיסייעו לכם כהלכה.

שיניים לבנות ויפות – טיפול מהמעלה הראשונה

מה כולל הליך הלבנת השיניים? כיצד יש להתכונן אליו? ואיך ניתן לשמר את התוצאה המרשימה? תשובות על שאלות אלו ניתן לקבל ממרפאת שיניים שביט. מרפאת שיניים זו מציעה לקהל לקוחותיה מענה מתקדם, מקצועי ובסטנדרט הגבוה ביותר. כמו כן, המרפאה משתפת פעולה עם מגוון חברות ביטוח.

שיניים לבנות יותר ביום אחד

הלבנת שיניים ביום אחד הינה פתרון יעיל, מומלץ ומתקדם בסיומו תיהנו מחיוך לבן ומנצנץ. לאורך השנים, מערכות הגוף שלנו – כולל השיניים בפה – משתנות וכך גם הצורה והצבע שלהן. כאשר מדובר בשיניים שלנו, צבען עלול להצהיב או להאפיר. על מנת להחזיר להן את צבען הטבעי והבהיר, מומלץ ליצור קשר עם מרפאת שיניים שביט. מרפאה מובילה זו הוקמה בשנת 2000. מאז ועד היום, צוות המומחים שלה טיפל באלפי לקוחות מרוצים. זאת, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ומחויבות מקצועית גבוהה.

הלבנת שיניים – אסתטיקה מנצחת 

מעוניינים לשדרג את מראה השיניים שלכם? מרפאת שיניים שביט מציע הליך הלבנת השיניים שיחזיר לכם את הלבן לשיניים.

הלבנת שיניים ביום אחד זו השיטה המנצחת – שיטה שהותירה את אותן שיניים מוכתמות ולא אסתטיות מאחור לטובת חיוך מושלם. כן, זה אפשרי, אתם בהחלט יכולים ליהנות משיטות מרובות בכדי שלא תתביישו יותר בחיוך הנפלא שהיה לכם. כאמור, הכול מתחיל ונגמר בתחזוקה נאותה וכן בבחירת רופאים נכונים לביצוע המשימה – מרפאות שביט , נעים להכיר, כל הטיפולים וכל האפשריות תחת קורת גג אחת. רוצים לחוות חיוך אמיתי? תנו למומחים לעשות את זה עבורכם.

הלבנת שיניים ביום אחד – יתרונות שיטת הסד על פני כל השאר

  • חומרים מודרניים, שיטות איכותיות אשר מטרתן להשיג שיניים לבנות וסילוק הפיגמנטציה המאיימת על החיוך שלכם.
  • מגוון של שיטות המאפשרות לא מעט יתרונות למי שתר אחר הטיפול הנכון. לצורך העניין, אם נדבר על שיטת הסד, נדבר על שיטה בה יהיה מעורב סד לבנה והוא יהיה מותאם למערכת עצמה. בשיטה זו, יוכל לדייק הרופא מכיוון שהיא מותאמת בצורה המדויקת ביותר למטופל. שיטת הסד היא למעשה זולה מאוד וכמו כן, היא מופחת סיכונים לרקמות הפה.
  • עם זאת, לצד בחירת השיטה הזו, חשוב ביותר לוודא כי הטיפול מבוצע כשהפה נקי וכך גם החניכיים אינן סובלות משום בעיה/ דלקות או אפילו בעיית אבנית קשה.

איפה ניתן לקבל את הטיפול הנכון ביותר בתחום?

הלבנת שיניים המתבצעת ביום אחד משמשת כטיפול אחד מבין מגוון טיפולים אותם מעניקים לכם במרפאות שביט – רפואת שיניים מתקדמת. באתר הבית שלנו תוכלו לקרוא וללמוד לא רק אודות נושא זה אלא נושאים רבים וטובים הקשורים באסתטיקה הפה. בסיכומו של דבר, השנים מדברות בעד עצמן וכך גם הקדמה – מכאן, חשוב ביותר לנצל את המצב ולהפסיק להסתובב עם שיניים מוכתמות. מחפשים להיפטר מהכהויות על גבי השיניים? מרפאות שביט מעניקים לכם ניסיון רב, התאמה אישית לכל מטופל וכמובן המלצות של לפני ואחרי. נוכח ניסיון רב שנים, במרפאות שביט לוקחים אחריות על כל טיפול וטיפול שתבחרו לבצע לרבות השגת התוצאות הטובות ביותר. רוצים לחייך ללא חשש? באמצעות השיטות המתקדמות של מרפאות שביט, תוכלו גם אתם להשיב את סמל האסתטיקה לחייכם.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים