דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

אילו סוגי שיניים תותבות קיימים?

שיניים תותבות, במרבית המקרים, נשייך לגיל הזהב – גיל בו שלל תחלואות החיים מתכנסות בנו, כאשר האסתטיקה של השיניים היא בהחלט אחת מהן. בחיי היומיום שלנו, אין ספק, שיניים בריאות תורמות רבות למראה האסתטי של הפנים. שיניים תותבות, בהתאם, עוזרות לשיקום מערכת הפה ולמראה הכללי שלו ומוכיח, למעשה, שהשימוש שיניים מסוג זה אין גיל: בין אם אתם צעירים או מבוגרים, שימוש בשיניים תותבות הינה תופעה רגילה למדי לכל שכבת גיל שהיא.

 

לא משנה באיזה גיל זה יקרה – לאבד שיניים היא איננה חוויה קלה. עם זאת, ישנם, כיום, פתרונות מעולים אשר יכולים להסוות את החוסר בשיניים. תותבות שיניים הן דרך ידועה ונוחה. אילו סוגי יש והאם גם צעירים משתמשים בהן?

 

  • סוגי שיניים תותבות והחומר המרכיב אותן

סוגי שיניים, למרבה ההפתעה, הם רבים: החל משיניים תותבות זמניות, בהתאמה אישית, חלקיות, שלמות ומלאות – מדובר בפתרון נוח, פופולרי וזול יחסית המאפשר למגוון רב של אוכלוסיות לשוב ולחייך מחדש. במידה ובחרתם בשיניים תותבות חלקיות, הסבירות היא שברצונכם לגשר על החוסר שנוצר בין השיניים החסרות לבין אלו שנותרו במערכת הפה. לסוג תותבות זה יתרונות רבים, הכוללים, לדוגמא, שמירה על בריאותן של השיניים הנותרות ומניעת עקירה בהמשך הדרך. בנוסף, שיניים תותבות יכולות להיות עשויות מחומרים שונים, כמו למשל אקריל עם ווי מתכת, ותותבות חלקיות העשויות וולפלסט.

שיניים תותבות, תותבות בייצור אישי

  • שימוש בשיניים תותבות בקרב צעירים

שיניים תותבות הן, כאמור, פתרון מלאכותי בו אנשים מחליפים שיניים טבעיות – גם כאשר חלק ממערכת השיניים קיימת. מדובר בפתרון וותיק שממשיך להתקיים לצד הפיתוחים החידושים האחרונים בתחום חלל הפה. אף על פי שמדובר בפתרון נוח וזול באופן יחסי, עבור שכבת הגיל הצעירה מדובר בפתרון מסורבל אשר יכול להכביד על אורחות חייהם. ובהתאם, במידה ואינם מעוניינים בפתרון דנטלי זה – מומלץ שתפנו אל רופאי שיניים מנוסים אשר יוכלו לייעץ לכם לגבי הפתרון האידאלי שיתאים לכם ביותר.

 

שיניים תותבות – לא למבוגרים בלבד

זקוקים לשיניים תותבות או לתיקון שיניים תותבות? אין בעיה! מרפאת שיניים שביט ימדדו את הפה שלכם, ואף יתאימו לכם את השיניים התותבות המתאימות והאיכותיות ביותר.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים