דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

דגשים בשימוש בסתימות לבנות

סתימות לבנות הן חלק מהטכנולוגיה המתקדמת של השנים האחרונות ברפואת השיניים. וכיצד זה מתבטא? אין ספק שעבור מרבית האנשים – טיפול שיניים הוא תהליך כואב ולא פשוט. אחת החששות הכי גדולים שלנו היא שנצטרך לעבור סתימה – והיא תהיה צבועה בצבע בולט. למרבה השמחה, סתימות עשויות אמלגם הן עניין ששייך לעבר ורופאי שיניים רבים נוהגים לבצע סתימות מודרניות עשויות קומפוזיט, או במילים אחרות – סתימות לבנות.

 

כחלק מתהליך שיקום הפה, ישנן שיטות רבות לסתימת חורים במערכת השיניים. אחת מהן, ובהחלט המומלצת מבניהן, כוללת סתימות לבנות. כיצד נוצרים "חורים" בשיניים ומהם היתרונות של סתימות לבנות? נבדוק את כל אלו בקצרה.

 

היווצרות עששת – כאשר איננו שומרים כראוי על חלל הפה, אחת התוצאות שיכולות לסכן את חלל הפה, כתוצאה מכך, היא היווצרותה של עששת. עששת, בקצרה, היא מצב בו נוצרים חיידקים במערכת השיניים המתבססים על פעילות חומצית ומתקיימים בעזרתם של סוכרים שונים. בדרך כלל, חיידקים אלו יסדקו את זגוגית השן דרך חריצים, ויפרקו את האמייל שנמצא מתחת לזגוגית זו. כלפי חוץ, זה נראה כמו חור. בשלב זה, רופא שיניים מנוסה ידע לטפל במקרה זה ובמקצועיות הנדרשת – תוך שמירה על אסתטיקה של הפה.

 

היתרונות בסתימות לבנות – השימוש בקומפוזיט, או סתימות לבנות, הוא בראש ובראשונה הצבע הלבן: סתימות אלו משתלבות באופן טבעי בחלל הפה ועם מראה השיניים בכללי, ובכך תורמות לאסתטיקה של הפה. הרי מי מאתנו ירצה לעבור את האי נוחות שבתהליך רפואי זה רק כדי לגלות, בסופו של דבר, שישנו כתם אפור באזור בו התבצעה הסתימה? בנוסף, סוג סתימות זה איננו כולל כספית. העלות הכספית של סתימות לבנות הוא איננו זול באופן יחסי לסוגי סתימות אחרים. עם זאת, רופא שיניים מקצועי יידע להמליץ לכם על פתרונות אחרים, כמו למשל שילוב של שני סוגי סתימות, ואת אלו הלבנות – לבחור לצד הקדמי של מערכת השיניים.

סתימות לבנות

סתימות לבנות למראה טבעי ואסתטי

כואבות לכם השיניים וזקוקים לסתימה? צרו קשר בהקדם עם מרפאת שיניים בתל אביב שביט – אנו נסייע לכם במראה טבעי תוך שמירה על בריאות חלל הפה שלכם!

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים