דרך השלום 105, תל אביב יפו
   
א' - ה': 9:00 - 18:00
   
052-2786649

אול און 4

השתלת שיניים בשיטת אול און 4 

בשנים עברו נהגו להשתיל שיניים ועדיין עושים זאת במרבית המקרים, בשיטה המקובלת אצל כל רופאי השיניים, על ידי פירוקה לכמה שלבים. השתלת שיניים בשיטת אול און 4 עושה בדיוק ההפך, מקבצת את כל השלבים האלה אצל מי שיכול לעבור את ההליך הזה ובכך נהנה מהיתרונות של השיטה הנהדרת הזאת להשתלת שיניים ביום אחד.

פעם השלבים של השתלת שיניים היו בדרך כלל:

  • אבחון מצב המטופל.
  • עקירת השיניים שהיה צורך להחליפן.
  • החלמה מהדלקת החריפה שאחזה בחניכיים.
  • אם אין מספיק עצם משתילים עצם בשיטות שונות וממתינים להחלמה ולבניית העצם החדשה חודשים ארוכים. אם יש מספיק עצם בחניכיים עוברים לשלב הבא.
  • משתילים את השתל בצורת בורג לחניכיים ומרכיבים כתר זמני.
  • ממתינים להיווצרות העצם מסביב לשתל חודשים נוספים ולהחלמה.
  • משתילים את השתל הקבוע.
    שן אול און 4

כיצד עובדת השתלת שיניים אול און 4?

 בשלב הראשון ישנו קשר טלפוני הראשוני מאוד חשוב לשני הצדדים היות והמטופל מלא בחששות ופחדים והבלתי ידוע עבורו מהווה מקור לחשש ופחד.

בשיחה הראשונה יש כאמור צורך להסביר ולהרגיע את המטופל וכמובן לתת לו אינפורמציה ראשונית מרגיעה ומשרה אמון.
לאחר שיחה זו תקבע עבור המטופל פגישה שבה יצולם בצילום פנורמי וגם בצילוםct   שבו ניתן לאבחן האם יש למטופל מספיק עצם בחזית הפה לצורך ביצוע העבודה.
במידה ויש נתונים טובים יעבור המטופל הסבר קצר על התהליך הטכני והרפואי אותו יעבור בהמשך.
הסבר אשר ילווה בצילומים וקטעי וידאו אשר ימחישו לו את מה שיעבור.
לאחר ההסברים במידה ויש הסכמה על מחיר הטיפול ילקחו מידות ומדידות  לצורך הכנת שיניים ליום הניתוח.
ביום ההשתלות והעקירות  שמבוצעות בו ביום יושתלו בין 4 לבין 6 שתלים בכל לסת כאשר משתדלים לשים שישה שתלים לצורך קבלת שיקום יציב יותר וחזק יותר.
המבנה של העצם הוא זה שיאפשר לרופא המשתיל להחדיר 4 או 6 שתלים בכל לסת.
בלסת העליונה יש צורך לעקוף את  הסינוס המקסילרי ולכן מטים את השתל הדיסטאלי ( האחורי)   בלסת הזו.
בלסת תחתונה יש מגבלה של תעלת העצב שעוברת בה ולכן לפי הסיטי יש לבחור בשתלים באורך נכון כך שלא יחדרו לתעלה המנדיבולרית שבה.
עם סיום העקירות בפה וסיום החדרת השתלים ללסתות -עתה יש צורך להתאים את השיניים אשר הוכנו מבעוד יום לפני הניתוח.
על כל שתל שמעוגן בלסת יש מבנה המוברג אשר מסוגל לתקן את הזווית החדה שבה השתל המוטה נמצא בה.
לכל מבנה מתקן זווית מוברג עתה שרוול מתכת  אשר יהיה זה שמחבר את השיניים לשתלים.
עם חיבור העבודה לשתלים יוצא המטופל עם מערכת שיניים זמנית אשר מוברגת לשתלים שזה עתה הוחדרו ללסתות.
לאחר חצי שנה (זמן הקליטה  ללסת עליונה)
ולאחר שלושה חודשים בלסת  התחתונה יש אפשרות לעבור לשיקום הסופי אשר יבוצע או מחומר אקרילי על גבי מתכת יצוקה או על גבי שיקום מזירקוניה (חרסינה ללא מתכת) שיתנו לו פתרון אסטטי ותיפקודי.
משלב זה ואילך יקבל המטופל מהמרפאה ללא עלות מכשיר לניקוי בזרם מים (סילונית) שיאפשר לנקות היטב ולתחזק את השיקום.
צריך להגיע למרפאה אחת לשנה לפירוק וניקוי יסודי של השיקום והשתלים וזאת כדי לשפר את רמת התחזוקה של השיקום ובכך להאריך את חיי השיקום.
לכל מי שמעוניין בהמלצות ממטופלים רבים שכבר עברו טיפול שכזה אצלנו במרפאת "שביט"  יש אפשרות לקבוע פגישה ובה יוכלו לצור קשר טלפוני עם מי שכבר ביצע שיקום כזה אצלנו-ומרוצה מאוד מהפתרון וכמובן מהטיפול והיחס הטוב.

 אול און 4 - All On 4

 

אצל מי לעבור השתלה מיוחדת זו?

שיטה זו מדהימה בתוצאותיה הטובות, אבל בוודאי שלא כל רופא שיניים או מרפאת שיניים מתמחה בשיטה זו כיוון שיש צורך במיומנות מיוחדת כדי להרכיב את השתלים ואת הגשר המיוחד. החיסכון בזמן, במחיר ובסכנת הזיהומים שמאפיינת שיטה זו מאפשרת למרפאות שביט להציע לכם את הטיפול המקצועי ביותר בידיו של רופא שהתמחה בכך במיוחד. כדי להבין כיצד אפשר לחסוך מכם חודשים ארוכים של סבל ולהעניק לכם את השיניים שאתם רוצים להחליף במהירות וביעילות, התקשרו לברר על השיטה (אול און 4) המהפכנית הזאת שהופכת למבוקשת מאוד.

 

אול און 4 הוא הליך רפואי המאפשר למטופלים עם שיניים חסרות להשלים את החיוך שלהם עוד באותו היום – ולא לחכות חודשים ארוכים בין תקופת החלמה אחת לשנייה. עברו הזמנים בהם אנשים התייאשו מהתותבות, או נאלצו לוותר על אפשרות השתלה משום שאין להם מספיק עצם בלסת. בזכות תהליך האול און 4, תוכלו לקבל חזרה את החיוך ביום אחד וללא הליכים מקדימים.

מידע נוסף בנושא

היתרונות הרבים בשיטת אול און 4

זקוקים לשתל שן אך חוששים? מדובר בתחושה מובנת לחלוטין. עם זאת, ישנן שיטות מתקדמות בעזרתן תוכלו להחזיר לעצמכם את החיוך ואת הביטחון העצמי – והכל ביום אחד! אול און 4 היא אחת מהן, ונחשבת להליך מומלץ ביותר.

היתרונות הרבים בשיטת האול און 4 מתרכזים, למעשה במשך זמן ההליך, והעובדה שהוא מתקיים לאורכו של יום אחד בלבד. כלומר, הליכי החדרת שתלים רבים דורשים התאוששות בין שלב כירורגי אחד למשנהו, וזאת מתוך הנחה שהגוף שלנו דורש זמן החלמה. בהתאם, מטופלים רבים נאלצים להמתין חודשים רבים בין כל שלב עד לסיום התהליך במלואו. בין לבין, הם חוזרים להתמודדות היום יומית הכוללת קושי באכילה ובדיבור.

עם זאת, בזכות שיטת האול און 4, מטופלים יכולים ליהנות מתהליך קצר לאחריו אין צורך בהתאוששות ממושכת. בנוסף, סטטיסטיקות רבות מצביעות על כך שהסיכון לזיהומים ולטראומות ממושכות פוחת לאחר סיום ההליך. למה הכוונה? בהליכים אחרים של התקנת שתלים נוצרים, במקרים רבים, רווחים בין כתר לכתר. כתוצאה מכך, יכולים להתפתח בחללים אלו חיידקים. במקביל, משום שישנו שימוש בדבק לצורך הדבקת הכתר, שבהמשך אף יוצר רווח בין הכתר עצמו ובין החניכיים – גם בנקודות אלו יכולים להיווצר חיידקים. באול און 4 אין סכנה לכך משום שאין מרווחים בין הכתרים שמותקנים במערכת הפה.

בנוסף, המחיר של שיטת האול און 4 היא לא זולה, וזאת בהשוואה להליכי שתלים אחרים הקיימים היום. למרות זאת, משום שמדובר בארבעה שתלים בלבד, ובהתבסס על השתלים האיכותיים עמם עובד רופא השיניים – אין ספק שהתוצאה תהיה גבוהה ועמידה.

טיפול בשיטת אול און 4

אול און 4 הינה שיטה מוכרת להשתלת שיניים; הליך לאורכו המטופל מקבל 4 שתלים ביעילות רבה – ולאורכו של יום אחד. לשיטה זו יתרונות רבים, כאשר בין היתר המטופל חוזר במהרה לביתו בתום ההליך. כמו כן, הוא איננו נאלץ להתמודד עם הכאב במשך זמן רב. למידע נוסף, ניתן לפנות אל מרפאת שיניים שביט. מרפאה זו מחזיקה בניסיון של למעלה מ-15 שנה, ולאורך השנים היא טיפלה באלפי לקוחות בהצלחה יתרה. לצד טיפול האול און 4, מרפאת שיניים זו מציעה מגוון טיפולים כדוגמת: כתרי חרסינה, עקירות שיניים ועוד.

להשיג חיוך מלא שיניים ביום אחד!

הליך האול און 4 הוא שיטה מעולה המביאה לתוצאות מדהימות. בסיועם המקצועי של מרפאת שיניים שביט תזכו לטיפול מושלם. שיטת אול אין 4 הינה שיטה חדשה מקצרת את כל התהליכים כמו גם מחזיקה ביתרונות של זמן ואיכויות גם יחד. לא מבינים במה מדובר? תנו למרפאות שביט – מרכז רפואי להשתלות שיניים להפגיש אתכם עם השיטה הטובה ביותר נכון להיום – כן, שמעתם נכון, השתלת שיניים ביום אחד!

אול און 4 – לקום עם חיוך בבוקר אחד בלבד!

  • כן, זה יכול לקרות ביום אחד וזה למעשה היתרון הראשון שראוי לדבר עליו, חיוך, ביטחון עצמי והכול ביום אחד בלבד. נכון להיום, יותר ויותר אנשים מבצעים את ההליך הזה וכך מסירים לא מעט דאגה מליבם.
  • במסגרת הליכי החדרת השתל, אין צורך להמתין כמה חודשים בין שלב לשלב עד לסיום כל התהליך וכך ניתן לחזור במהרה ולעשות כל מה שאתם אוהבים וצריכים כולל לחשוב על איזה סטייק טוב. חוששים לדבר? לחייך? הנה הזדמנות נהדרת לנצל עוד יתרון אחד במסגרת שיטה חדישה זו.
  • ועל התאוששות כבר דיברנו? כשאתם עושים את הבחירה הזו, אתם לא צריכים או זקוקים להתאוששות ארוכה מדי ובנוסף, מחקרים ומבדקים מעידים כי הזיהומים והטראומות של אחרי פוחתות בלא מעט מקרים. חוששים מחיידקים שיתפתחו בחלל הפה? עומדים לשלב גם כתרים בתהליך זה? בשיטה זו היות ואין מרווחים בין הכתרים- אין סכנה ואין חשש. אכן כך, השיטה אמנם לא זולה מאידך, יוקרתית ונותנת מענה כפי שכבר הספקתם לקרוא.

השתלת שיניים אול און 4 – שירות בסטנדרט חסר פשרות

יתרונותיו של הליך האול און 4 הם רבים: החל מחסכון בזמן חשוב, מניעת מחלות חניכיים, עלות אטרקטיבית ועד שיפור של מראה השיניים ובכלל. לפרטים נוספים, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מרפאת שיניים שביט. מרפאת שיניים זו מחויבת להעניק את הטיפול האיכותי ביותר, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן, צוות המרפאה מספק מגוון רחב של טיפולים ומעניק לקהל הלקוחות שירות בסטנדרט חסר פשרות.

לקום מחר בבוקר עם חיוך – השתלות שיניים מתקדמות

בסיכום דבר, בעידן העבר בו כולם התרגלו לבצע את שיטת ההשתלה המסורתית, נכנסה בסערה שיטה חדשה זו ולא רק שקיצרה בזמן אלא גם שהחזירה ללא מעט אנשים את החיוך החופשי. מרפאות שביט – מרכז רפואי להשתלות שיניים, מסייעים לכם להשיב את הביטחון העצמי ביום אחד בלבד והכול בזכות אול אין 4 – השתלת שיניים ביום אחד. מוזמנים לבקר באתר הבית שלנו ולהשאיר פרטים.

אול און 4 – לבצע את התהליך בהצלחה

חיוך לבן ומנצח – רבים מאתנו שואפים להגשים זאת, כאשר כיום מדובר בחלום בר השגה. למשל, אם מה שמפריד ביניכם לבין חיוך מלא שיניים לבנות הוא הליך השתלת שיניים – דעו כי ישנו פתרון מומלץ: אול און 4. כלומר, אם בעבר מטופלים שנזקקו לשתלים נאלצו לעבור חודשים ארוכים של טיפולים עד לתוצאה הרצויה – כיום ניתן לעבור זאת ביום אחד.

לשיטה זו יתרונות רבים, כאשר בין היתר ניתן למנות: אחוזי הצלחה גבוהים, זמן טיפול מהיר ויעיל, זמן החלמה זריז – המאפשר למטופל לחזור לשגרת חייו במהרה ועוד. כך או כך, על מנת לבצע את הליך השתלת השיניים בהצלחה וליצור תוצאה מדויקת, יש לפנות אל המומחים בתחום; אנשי המקצוע שיפעלו כראוי שלב אחר שלב – בין אם מדובר בהחדרת השתלים הדנטליים בזווית הנכונה ובין אם מדובר בפעולות אחרות.

    חברת קידום אתרים חברת קידום אתרים